۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
شیری کار را برای پاکدشتی‌ها درآورد؛

سرخپوشان پاکدشت رسما لیگ دویی شد

تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت به فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم صعود کرد.
کد خبر: ۱۲۲۵۷۶
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ در مسابقه دور برگشت مرحله پلی آف نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور عصر امروز تیم شایان دیزل کوار فارس که با هدایت مهرداد خادمی در دو مرحله پلی‌آف نخست و نهایی حضور یافته است؛ میزبان تیم سرخ‌پوشان پاکدشت بود.

شایان دیزل که در دیدار دور رفت با یک گل نتیجه را به حریف پاکدشتی خود واگذار کرده بود امیدوار بود که در مسابقه امروز که به میزبانی‌ آنها برگزار شد؛ شکست دور رفت را جبران کرده و با برد قاطع جواز حضور در فصل آتی رقابت‌های لیگ دو را بدست آورد؛ در این راستا نیز شیرازی‌ها کار را بهتر از نماینده پایتخت شروع کردند و در دقیقه ۳۰ مسابقه توانستند توسط علی چراغی به گل برتری دست یابند.

در شرایطی که تصور می شد شایان دیزل با استفاده از شرایط میزبانی و تشدید حملات در نیمه نخست به گل دیگری دست یابد و کار را برای پاکدشتی‌ها سخت‌تر کنند اما این امر محقق نشد تا نیمه اول مسابقه دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود شیرازی‌ها خاتمه یابد.

سرخپوشان پاکدشت که به لطف پیروزی در بازی رفت در مسابقه امروز حتی با یک تساوی نیز راهی لیگ دو می شدند و از این رو نمی‌خواستند این فرصت طلایی و ایده‌آل را از دست بدهند در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به حریف خود ارائه دادند و موفق شدند در دقیقه ۶۹ روی ریباند شوت مجتبی شیری توسط دانیال مهدیان گل تساوی و منجر به صعودشان به لیگ دو را به ثمر برسانند تا بدین شکل مجتبی شیری که در دور رفت گل برتری پاکدشتی‌ها به ثمر رسانده بود بار دیگر در به ثمر رساندن گل سرخپوشان و در نهایت صعود این تیم به لیگ دو نقش پررنگی داشته باشد.

در ادامه و در ۳۰ دقیقه باقی مانده با وجود حملات پر تعداد شایان دیزل؛ بازیکنان سرخپوشان پاکدشت به خوبی بازی را مدیریت کرده و اجازه خودنمایی و ایجاد موقعیت گلزنی به میزبان خود ندادند تا در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان برسد؛ نتیجه‌ای که بیشتر از هر کسی کام مرتضی اسدی و شاگردانش را شیرین کرد و آنها موفق شدند در مجموع با برتری دو بر یک جواز حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو را بدست آورند.

شایان دیزل که پس از صعود به مراحل پلی آف لیگ سه؛ مهرداد خادمی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزید از صعود به لیگ دو با هدایت این مربی اصالتا لرستانی که فصل قبل هم نتوانست شهرداری ماهشهر را راهی لیگ یک کند؛ بازماند و بایستی شانس خود برای صعود به دسته بالاتر را در فصل آینده لیگ سه بیازماید.

هدایت سرخپوشان پاکدشت برعهده مرتضی اسدی مدافع سابق تراکتور است که در عرصه مربیگری پس از صعود با پانیک تالش از لیگ دو به لیگ سه دومین بار است که یک صعود دیگر با تیم تحت هدایتش را تجربه می‌کند.