۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷

داستان پیچیده‌ی ملاثانی و برهانی!

سرمربی استقلال ملاثانی به فاصله یک روز مانده تا شروع اولین بازی تیمش از سمت خود استعفاء داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۰۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم استقلال ملاثانی فصل گذشته لیگ یک با هر سختی که بود سهمیه خود را در این رقابت‌ها حفظ کرد و حتی تا ۲۰ روز پیش مشخص نبود که این تیم قصد واگذاری سهمیه‌اش به تیم دیگری را دارد یا می‌خواهد ادامه دهد.

این باشگاه که همواره مشکلات زیاد مالی و حواشی عدیده‌ای را با خود به دوش کشیده امسال نیز از این موضوع بی‌نسیب نماند.

آن‌ها ابتدا پیش آرش برهانی را به عنوان سرمربی خود معرفی کردند و چند روز بعد در خبرها شنیده شد که او از این تیم استعفا داده و درست سه روز بعد از خبر استعفای برهانی؛ وی مجددا به اهواز رفت تا این تیم را تمرین دهد!

حالا یک روز مانده به بازی استقلال ملاثانی و شهرراز آرش برهانی استعفای خودش را اعلام کرد که در این گزارش به جزئیات آن می پردازیم:

*یا بومی یا هرگز!
در حالی که مسئولان باشگاه استقلال به آرش برهانی اعلام کرده بودند باید از مربی بومی استفاده کند؛ آرش برهانی دستیاران مورد نظر خودش را آورده بود و همین موضوع اختلافاتی را ایجاد کرد، حتی باشگاه حاضر نشد برای دستیاران برهانی بلیط سفر به شیراز را فراهم کند و همین موضوع ناراحتی آرش را در پی داشت. مشکل باشگاه به گفته خودشان این بود که نمی‌توانستند برای آن‌ها اسکان تدارک ببینند.

داستان پیچیده‌ی ملاثانی و برهانی!

*نبود اسپانسر
درحالی که آرش برهانی به مسئولان استقلال ملاثانی گفته بود که در جذب اسپانسر به آن‌ها کمک خواهد کرد اما نتوانست اسپانسر مدنظرش را جذب کند و باشگاه استقلال ملاثانی بر سر این مسئله با مربی خود به اختلافاتی برخورد و انگار نه انگار که این وظیفه باشگاه است که منابع مالی را تامین کند و اگر سرمربی در این راستا به آن‌ها کمک کند فقط از سر لطف بوده و جز وظایف او نبوده است.

*کمبود بازیکن و مشکلات مالی شدید
باشگاه استقلال ملاثانی که به بسیاری از افراد از فصول قبل بدهکار است هنوز نتوانسته با آن‌ها تسویه کند و امسال نیز مشکلات مالی فراوانی دارد. به غیر از این آرش برهانی نتوانسته بود بازیکنان مدنظر خودش را جذب کند. بازیکنانی که در طول فصل بتوانند تیم را حداقل برای بقا کمک کنند.
داستان پیچیده‌ی ملاثانی و برهانی!

تمام این مشکلات باعث شدند برهانی خیلی زود از سمتش استعفا دهد و خود را درگیر مسائل عجیب و غیرقابل پیش بینی این باشگاه نکند.