۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
ساکت نیستم و گردن کج نمی کنم؛

سینکی: اینجا فوتبال است نه کلاس درس!

دروازه‌بان با تجربه لیگ یک در نهایت برای ادامه راه به لیگ دو‌ رفت.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ روزبه سینکی در مورد جدایی از پارس جنوبی جم و حواشی فصل گذشته گفت: واقعیت این است که به گفته دوستان حراست پارس جم اجازه نداد تا در این تیم بمانم. راجع به کسی که کلا ۴ سال فوتبال بازی کرده صحبتی ندارم. در هر صورت آدم‌های ضعیف عدم نتیجه گیری‌شان را گردن کادر قبلی می اندازند. تیمی که پنجم بوده را نهم تحویل دادند و ۲۰ بازیکن را آخر فصل کنار گذاشتند که بگویند ایراد از بازیکنان بوده در صورتی که همان‌ها نگه‌شان داشتند!

او در ادامه عنوان کرد: فوتبال می گذرد می رود و مهم نام نیک است که آدم از خودش بجا بگذارد. همین‌ که همه جا از شرف و معرفتم صحبت می‌کنند یعنی راهم را درست رفتم. در مشکلات و نداری و بدبختی پارس جم ما بودیم و موقع برداشتش این اتفاقات افتاد. هواداران به من به عنوان کاپیتان تیم همیشه لطف داشتند. من از جدایی اجباری ناراحتم. از تنها چیزی که خوشحالم این است که از دست بعضی آدم فروش‌های جم راحت شدم. 

این دروازه بان که راهی بعثت کرمانشاه شد؛ در مورد حضور در لیگ دو توضیح داد: انتخابم دو دلیل داشت، اول اینکه علی آقا خیلی به بازیکنانش احترام می گذارد و با معرفت است و دوم اینکه تمرینات تیم تهران است و می‌توانم کنار خانواده باشم. در حال حاضر مربی‌ها دنبال بازیکن ساکت و گردن کج کرده هستند که من از اول فوتبالم اینگونه نبودم. همیشه پای حقم ایستادم. زمین فوتبال که کلاس درس نیست. مربی باید بداند چگونه با بازیکنش رفتار کند. 

سینکی در پایان افزود: خوشحالم که در تیم بعثت هستم. از تمام مردم کرمانشاه تشکر می‌کنم که در این چند وقت با پیام‌ها و محبت‌شان من را شرمنده کردند.