۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
ورزشگاه را پر کنید تا شگفتی خلق کنیم؛

رضایی: قول صعود نه، جانمان را می گذاریم!

شماره یک مس می گوید از جو‌ کرمان انرژی مثبت گرفته و این تیم را انتخاب کرده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مس کرمان موفق شد دو بر یک داماش گیلان را از پیش رو بردارد. محمدامین رضایی دروازبان این تیم که از شهرداری آستارا راهی جمع نارنجی پوشان شد در مورد این انتقال گفت: پارسال فصل خیلی سختی برایم بود ولی خدا را شکر با کمک هم تیمی‌هایم و مردم خوب آستارا توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. اول فصل یک پیشنهاد لیگ برتری و یک لیگ یکی داشتم تا اینکه با آقای محمودی‌نیا و آقای محمدی مربی دروازه‌بانان مس صحبت کردم و از جو کرمان انرژی مثبت گرفتم و تصمیم بر این شد تا در خدمت این تیم باشم.

او در خصوص پیروزی در دیدار اول لیگ آزادگان بیان داشت: بازی‌های اول همیشه کار سختی است. فرقی نمی کند میزبان باشید یا میهمان ولی بازی دو نیمه متفاوت داشت، از نظر من ما در نیمه دوم توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و به دو گل برسیم. بچه های تیم از جان و دل مایه گذاشتند و از گل‌هایمان حفاظت کردند. علی رغم اینکه تیم داماش خوب بازی کرد و در دقایقی به ما فشار آورد ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

این بازیکن در مورد اینکه بازی بدون تماشاگر بود اما هواداران داماش وارد ورزشگاه شدند این‌گونه نظر داد: اتفاق خیلی خوبی بود، واقعا فوتبال بدون تماشاگر معنی ندارد، تماشاگر‌های داماش هم سنگ تمام گذاشتند و واقعا خیلی خوشحال بودم که در جو زیبای ورزشگاه آن‌ها بازی می کنم.

رضایی در پایان در مورد اینکه خودشان را از همین ابتدا مدعی صعود می دانند یا خیر افزود: قول دادن از اول فصل برای هر اتفاقی که در انتهای فصل می افتد منطقی نیست ولی این قول را به مردم فهیم کرمان می‌دهیم که هر بازی از جان و دل مایه می‌گذاریم تا این تیم از بازی‌ها سربلند بیرون ییاید و انتظار داریم در بازی‌های داخل خانه از این تیم حمایت کنند. باید ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد که دست به دست هم بهترین اتفاقات را برای تیم مس کرمان رقم بزنیم.