۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱
بد شانس مثل امیری؛

دروازه‌بان خلیج فارس رباط داد و بازی کرد!

دروازه‌بان خلیج فارس ماهشهر به نخستین دروازه‌بانی در لیگ یک تبدیل شد که حین یک مسابقه رسمی دچار پارگی رباط صلیبی شد اما با این حال ۹۰ دقیقه در زمین مسابقه حضور یافت.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در هفته نخست رقابت‌های لیگ یک در شرایطی نتیجه را با ۴ گل به میزبانش مس سونگون واگذار کرد که در آخرین لحظات منتهی به آغاز مسابقه تنها ۱۴ بازیکن این تیم مجوز بازی دریافت کردند تا خلیج فارس در همین هفته ابتدایی با چالش کمبود بازیکن روبرو شود.

خلیج فارس در مسابقه مقابل مس سونگون فقط مجوز بازی یکی از دو دروازه‌بانش را که به تبریز برده بود از فدراسیون فوتبال دریافت کرد و علیرضا حیدری دروازه‌بان جدید خلیج فارس ماهشهر یکی از بازیکنانی بود که با وجود سفر به تبریز با کاروان این تیم کارت بازی آن صادر نشد تا نتواند ماهشهری‌ها را در مسابقه نخست لیگ همراهی کند؛ در شرایطی که موسی قنواتی قصد داشت از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند اما عدم صدور کارت بازی وی؛ سرمربی خلیج فارس را مجبور کرد تا مهدی امیری را جایگزین حیدری در ترکیب کند.

گویا مهدی امیری نیز در دقیقه ۱۸ مسابقه دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی می‌شود اما از آنجایی که خلیج‌فارس دروازه‌بان ذخیره بر روی نیمکت نداشت او ترجیح می‌دهد حدود ۷۰ دقیقه با درد شدید به بازی ادامه دهد.

پس از مسابقه و آزمایش MRI مشخص می‌شود که رباط صلیبی امیری دچار پارگی شده و او با این وضعیت تا پایان مسابقه برابر مس سونگون در زمین مسابقه حضور یافته است.