۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
یک ستاره در تیم جواد زرینچه؛

مجتبی شیری به آریو اسلامشهر پیوست

بازیکن سابق راه‌آهن به تیم آریو اسلامشهر ملحق شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مجتبی شیری بازیکن سابق راه‌آهن تهران با امضای قراردادی رسمی به تیم دسته اولی آریو اسلامشهر پیوست.

شیری که فصل قبل در تیم زادگاهش سرخپوشان پاکدشت عضویت داشت؛ توانست با درخشش در این تیم به رقابت‌های لیگ دو راه یابد؛ او در مجموع ۳۵ مسابقه مرحله نخست، نهایی و پلی‌آف ۲۷ گل برای این تیم به ثمر رساند، ۱۸ پاس گل به هم تیمی‌هایش ارسال کرد و در ۳۱ گل تیم سرخپوشان تاثیر مستقیم داشت، تا با این آمار قابل توجه به عنوان ستاره‌ لیگ سه لقب بگیرد.

او در صعود تیمش به لیگ دو نقش بسزا و مهمی را ایفا کرد چرا که در مسابقه دور رفت که در پاکدشت برگزار شد گل برتری تیمش را به ثمر رساند و در بازی برگشت نیز بر روی گل تساوی بخش پاکدشتی‌ها تاثیر مستقیم داشت.

شیری باتجربه سابقه بازی در تیم‌های نفت تهران، صبای قم، راه‌آهن، پیکان، بادران تهران، اکسین و گل ریحان البرز را در کارنامه دارد. همچنین سابقه حضور در تیم‌های ملی جوانان و امید و دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش در سوابق شیری به چشم می‌خورد.

وی با تیم پیکان صعود به رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کرده و با پیراهن این تیم در میادین ۷ گل به ثمر رسانده و ۱۲ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داده است.

بازیکن جدید آریو اسلامشهر قابلیت بازی در دو پست وینگر و هافبک هجومی را دارد.

گزارش: احسان قربانی