۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
مطمئن باشید تیم منسجمی خواهیم شد؛

هاشمی: هدف ما اثبات شایستگی‌های‌ خودمان است

مدافع خلیج فارس ماهشهر به هواداران و مردم ماهشهر اطمینان داد که در ادامه لیگ تیمی منسجم و یکدست خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۲۶۴۸
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رضا هاشمی مدافع خلیج فارس ماهشهر در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص دلایل شکست سنگین تیمش در هفته نخست برابر مس سونگون ورزقان؛ اظهار داشت: امسال تیم ما در شاکله اصلی خود تغییرات اساسی ایجاد کرده و حدود ۲۰ بازیکن جدید را در پست‌های مختلف جذب کرده است؛ طبیعتا بازیکنان یک تیم وقتی کنار همدیگر بازی می کنند باید نسبت به سبک بازی یکدیگر شناخت کافی داشته باشند و از این رو با هم هماهنگ باشند؛ تیم ما بازیکنانی را جذب کرده که حتی بیشتر آنها در تیم‌های دیگر، هم تیمی نبودند و کنار هم بازی نکرده‌اند و به همین دلیل نسبت به هم شناخت ندارند، البته همه آنها شخصیت بزرگی دارند و به لحاظ فنی یکی از بهترین بازیکنان لیگ یک هستند که هر کدام سابقه صعود با تیم‌های مختلف را در کارنامه دارند.

هاشمی افزود: از دلایل دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد این است که تمرینات آماده سازی ما دیر شروع شد و فقط دو هفته می‌شود کنار یکدیگر تمرین می‌کنیم، در حالی که تیم‌های دیگر از دو الی سه ماه پیش تمرینات آماده سازی خود را استارت زدند و چند مرحله اردو و بازی‌های تدارکاتی برگزار کرده‌اند. از طرفی چند بازیکن جدید هم فقط چند روزی می‌شود به ما اضافه شده‌اند و فقط یک یا دو جلسه با تیم تمرین کرده‌اند.

مدافع خلیج فارس ماهشهر ادامه داد: از سوی دیگر بچه‌ها خسته سفر بودند؛ مسابقه هفته نخست تحت تاثیر نزدیکی به سالروز اربعین حسینی قرار گرفت، همه بلیط‌ها رزرو شده بودند و از طرفی باشگاه برای رزرو بلیط دیر اقدام کرد، به همین دلیل نتوانستند بلیط هواپیما از تهران به تبریز پیدا کنند همانطور هم که می‌دانید چون نزدیک به اربعین تمام اتوبوس‌ها راهی مرز می‌شوند تا زائران را جابه جا کنند ما به سختی یک اتوبوس پیدا کردیم تا خودمان را به تبریز برسانیم، ۷ ساعت در مسیر بودیم و حدود ساعت ۳ شب به تبریز رسیدیم.

مدافع خلیج فارس ماهشهر اضافه کرد: همه تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی با مشکلاتی روبرو می‌شوند که تیم ما هم از این قاعده مستثنی نبود؛ پنجره ما بسته بود و در لحظات آخر فقط ۱۴ بازیکن ما مجوز بازی دریافت کردند و ۱۰ بازیکن جدید که همراه تیم به تبریز آمده بودند نتوانستند بازی کنند. این موضوع موجب شد ارنج اصلی ما تغییر کند و فقط دو بازیکن تعویضی روی نیمکت داشته باشیم، هر بازیکنی هم که در حین مسابقه مصدوم شد و یا توان ادامه بازی نداشت چون دستمان روی نیمکت خالی بود نتوانستیم بازیکن تازه نفسی را به ترکیب اضافه کنیم.

وی ادامه داد: خود مهدی امیری در دقیقه ۱۸ مصدوم شد اما به خاطر اینکه روحیه بازیکنان از دست نرود به هیچ یک از اعضای تیم چیزی نگفت و با درد شدید تا پایان مسابقه بازی کرد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که خلیج فارس در فصل جاری چه هدفی را دنبال خواهد کرد؛ گفت: هر چند بازیکنان تیم ما دیر دور هم جمع شده‌اند و به نسبت سایر تیم‌های حاضر تمرینات‌مان را دیرتر شروع کردیم اما مطمئن باشید با این بازیکنان با کیفیت و فنی که داریم تیمی منسجم و یکدست خواهیم شد و هدف ما هم اثبات شایستگی‌های‌ خودمان و کسب رتبه تک رقمی در جدول خواهد بود.

مدافع آبادانی خلیج فارس ماهشهر در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسد امسال نیز به مانند سال قبل خلیج فارس ماهشهر در بحث میزبانی در ورزشگاه خانگی‌اش با مشکل مواجه باشد؛ و این مسئله سبب می‌شود تا بر روند نتیجه و امتیازگیری این تیم تاثیر منفی گذاشته شود؛ بیان داشت: هر تیمی دوست دارد در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رقبا به میدان برود؛ اما چون ورزشگاه شهدای ماهشهر شرایط استانداردی برای برگزاری یک مسابقه رسمی در سطح لیگ یک را ندارد باید در ورزشگاه دیگری به میدان برویم، امیدوارم مشکلات ورزشگاه ماهشهر هر چه سریع‌تر برطرف شود تا بتوانیم از میزبانی‌مان استفاده کنیم و حداکثر امتیازات بازی‌های خانگی را بدست آوریم.

او در مورد اینکه حمایت‌های مسئولان از تیم خلیج فارس ماهشهر برای حضور در لیگ یک در چه سطحی بوده است؛ تصریح کرد: تا الان آقای قنواتی عهده دار همه امورات در تیم است و وظایف همه کارها بر دوش ایشان است، امیدوارم مسئولان کنار آقای قنواتی باشند و از تیم حمایت کنند تا روزهای خوبی را رقم زده و نتایج بهتری را در لیگ کسب کنیم. 

هاشمی که فصل قبل در تیم پارس جم توپ می‌زد در مورد تقابل با تیم سابقش در هفته دوم رقابت‌ها؛ گفت: خوشحالم که یک بار دیگر می‌توانم دوستانم را در تیم پارس جم ببینم، جا دارد از مردم جم و هواداران تیم پارس جنوبی تشکر کنم که در یک فصل پر فراز و نشیب همیشه حامی ما بودند و ما را مورد لطف‌شان قرار دادند و احترام گذاشتند.

وی افزود: امیدوارم با باز شدن کامل پنجره نقل و انتقالاتی در هفته دوم بتوانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کرده و با تمام نفرات و توان برای کسب پیروزی به میدان برویم و باخت هفته اول را فراموش کنیم.
ترند های روز