۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
پاهایم احساس خستگی می‌کردند؛

امیری: نیم فصل دوم برسم؛ یعنی معجزه شده است!

دروازه‌بان خلیج‌فارس ماهشهر در مورد لحظه مصدومیتش توضیحات بیشتری ارائه داد.
کد خبر: ۱۲۲۶۵۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ مهدی امیری دروازه‌بان خلیج‌فارس ماهشهر در دقیقه ۱۸ دیدار هفته نخست تیمش در رقابت‌‌های لیگ یک برابر مس سونگون دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد اما با این وضعیت و درد شدید به دلیل کمبود بازیکن تا پایان در زمین مسابقه حضور یافت و بعدها مشخص گردید که رباط صلیبی‌اش دچار پارگی شده است و بایستی زانوی آسیب دیده خود را به تیغ جراحان بسپارد.

او به اولین دروازه‌بانی در لیگ یک تبدیل شد که با وجود پارگی رباط صلیبی به حضور خود تا پایان بازی در زمین مسابقه ادامه داد؛ همین موضوع بهانه‌ای شد تا به سراغ وی برویم تا در خصوص چگونگی مصدومیتش توضیحات بیشتری را ارائه دهد. ماحصل این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.

امیری توضیحاتش را در خصوص مصدومیتش این‌گونه شروع کرد؛ او گفت: من شرایط خوبی به لحاظ بدنی داشتم و هیچ مشکلی وجود نداشت؛ امسال جزو معدود فصل‌هایی بود که پیش فصل خوبی داشتم، با مربی اختصاصی تمرین کردم و از هر لحاظ شرایطم خوب بود، ما برای حرکت به تبریز ساعت ۷ صبح از خواب بیدار شدیم و قرار شد بعد از صرف صبحانه ساعت ۸ حرکت کنیم که بنا به دلایلی دو بار ساعت حرکت‌مان از ساعت ۸ به ۱۲ و از ۱۲ به ۴ تغییر کرد، حدود ۱۰ ساعت در مسیر بودیم و معمولا وقتی مسافت طولانی می‌شود بازیکنان کف اتوبوس استراحت می‌کنند و وقتی دیدم بازیکنانی که قرار است بازی کنند کف اتوبوس در حال استراحت هستند گفتم آنها استراحت کنند، من هم روی صندلی ماندم و پاهایم جمع بود ساعت ۳ شب هم که به تبریز رسیدیم.

وی ادامه داد: چون من دیر به تیم اضافه شدم به همین خاطر کادرفنی صلاح دید آقای حیدری بازی کند، روز بازی هم که قرار بود آقای حیدری بازی کند وقتی به زمین مسابقه آمدیم او را گرم کردیم تا آماده بازی شود اما آقا موسی گفت کارت آقای حیدری صادر نشده است و باید دو تایی گرم کنید، حتی موقع گرم کردن تا یک ربع مانده به آغاز مسابقه هم آقای حیدری را اولویت اول به عنوان گلر فیکس گذاشته بودند اما به یکباره اطلاع دادند کارتش صادر نشده و باید من درون دروازه بایستم.

دروازه‌بان خلیج فارس ماهشهر افزود: من بابت بازی مشکلی نداشتم و همه جوره آماده بودم اما به خاطر سختی راه پاهایم احساس سنگینی و خستگی می‌کردند، تا دقیقه ۱۰ هم ضربات کاشته را به خوبی می‌زدم، قبل گل اول حدودا بین دقایق ۱۰ تا ۱۵ وقتی می‌خواستم یکی از ضربه‌های کاشته را بزنم احساس کردم پایم ول شد جدی نگرفتم و با خودم گفتم چیزی نیست، اما سر صحنه گل اول که خواستم شیرجه بزنم به اصطلاح پایم خالی کرد و سر دفع توپ کم آوردم. در بین دو نیمه هم بدنم سرد شد و در بین دو نیمه هم که مربی بدنسازمان صدا زد تا تمرین بدهد نتوانستم. اوج کار روی صحنه گل سوم بود، من معمولا روی صحنه های تک به تک، خروج می‌کنم ابتدا مکث می‌کنم و سپس پاهایم را به حالت ۱۸۰ درجه باز می‌کنم، سر صحنه گل سوم پس از خروج، مکث کردم اما زانوهایم به زمین خورد و نتوانستم روی پاهایم بایستم و مجبور شدم با دست به سمت توپ بروم.

امیری ادامه داد: حقیقتا فکر نمی‌کردم وضعیتم بدتر باشد، وقتی به خانه آمدم پایم اندازه یک توپ ورم کرد، آزمایش MRI دادم و مشخص شد که رباطم پاره شده است. اگر هم طول مسابقه به کسی چیزی نگفتم فقط خواستم روحیه بازیکنان و کادر بهم نریزد.

او در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و چند مدت از میادین دور خواهد بود؛ گفت: به احتمال زیاد هفته آینده تحت عمل جراحی قرار بگیرم و اگر خدا کمک کند نیم فصل دوم برسم فکر کنم یک معجزه باشد، من هم با تمام توانم تلاش می کنم این معجزه اتفاق بیفتذ و پا پس نمی کشم، چون که با آن وضعیت بازی کردم مینیسکم نیز پاره شده و آسیب دیدگی‌ام زیاد شده است؛ معمولا هر بار با مصدومیتی که روبرو شدم خوب پیش رفتم و زودتر از موعد شرایط تمرین و بازی را پیدا کردم، اینکه در این مصدومیت هم خوب پیش بروم مشخص نیست.
ترند های روز