۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
ورود بازیکن سابق پرسپولیس به عرصه قضایی؛

جعفر برزگر کارشناس حقوقی قوه قضاییه شد

بازیکن سابق پرسپولیس فعالیت خود را به عنوان کارشناس حقوقی در قوه قضائیه آغاز کرد.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ جعفر برزگر بازیکن سابق پرسپولیس که از مدتی قبل در کنار فوتبال، به تحصیل در رشته حقوق نیز مشغول بود پس از فارغ التحصیلی رسما به عنوان کارشناس حقوق وارد قوه قضائیه شد.

برزگر یکی از کارشناسان حقوقی دادگستری استان اردبیل محسوب می‌شود که به تازگی وارد عرصه قضایی شده و در دفتر دادستان کل استان اردبیل فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

در شرایطی که در چنین مواقعی که یک بازیکن وارد مرحله جدیدی از زندگی‌ شخصی خود می‌شود و فعالیت خود را در زمینه‌های دیگر آغاز می‌کند، ترجیح می‌دهد کفش‌هایش را بیاویزد و از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما برزگر برخلاف اینکه قصدی برای خداحافظی از فوتبال ندارد؛ گویا تصمیم گرفته در کنار فعالیتش در قوه قضائیه؛ به فوتبال زادگاهش نیز کمک کند.

جعفر برزگر کارشناس حقوقی قوه قضاییه شد

جعفر برزگر کارشناس حقوقی قوه قضاییه شد

جعفر برزگر کارشناس حقوقی قوه قضاییه شد

از این رو بازیکن اصالتا اردبیلی سابق باشگاه پرسپولیس که فصل گذشته لیگ یک در تیم شمس آذر قزوین توپ می‌زد و توانست با این تیم قهرمانی رقابت‌‌های لیگ آزادگان و صعود به سطح اول فوتبال کشور را تجربه کند؛ ترجیح داده در راستای کمک به فوتبال زادگاهش با پذیرش پیشنهاد همکاری باشگاه آینده سازان اردبیل که اخیرا با خرید امتیاز لیگ دویی ایمان سبز شیراز و نحن هدایت حسین خطیبی وارد رقابت‌های لیگ دو شده به این تیم بپیوندد و با پیراهن تیم شهرش در میادین حضور یابد.

باشگاه آینده سازان اردبیل در فصل پیش روی لیگ دو امیدوار است با حضور بازیکنان بومی چون جعفر برزگر و... کادرفنی با تجربه و حمایت مسئولان استانی به لیگ یک صعود کند تا استان اردبیل پس از سال‌ها دوری، یک نماینده شایسته که ریشه آن در این استان نهادینه شده است در لیگ آزادگان کشور داشته باشد.

شایان ذکر است؛ برزگر باتجربه سابقه بازی در تیم‌های مختلفی چون شهرداری تبریز، کاسپین قزوین، ماشین سازی تبریز، آرمان‌گهر سیرجان و... را در کارنامه دارد.