۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

مشاورفنی رکوردار در صعود؛ در آستانه بازگشت به لیگ یک

مشاور فنی فصل گذشته باشگاه ون پارس اصفهان با چند پیشنهاد همکاری از سوی تعدادی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول و دوم مواجه شده است.
کد خبر: ۱۲۲۶۶۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ سعید حمودی مربی و کارشناس جوان فوتبال کشور که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ یک و در بحبوحه نقل و انتقالات از چند تیم حاضر در این رقابت‌ها پیشنهاد همکاری به عنوان مشاورفنی دریافت کرده بود، پس از اینکه بنا به مشکلات شخصی نتوانست به پیشنهادات دریافت شده پاسخ مناسبی بدهد؛ گفته می‌شود با پیشنهادات جدیدی از سوی چند تیم دیگر در لیگ یک و دو نیز مواجه شده و در حال بررسی این پیشنهادات و مذاکره با باشگاه‌های خواهان همکاری است.

حمودی یکی از مربیان جوان کشور است که در فصول اخیر علاوه بر اینکه سابقه مسئولیت مربی و یا مشاور فنی چند تیم‌ دسته اولی و لیگ دویی را برعهده داشته اخیرا نیز به عنوان کارشناس بازی‌های صنعت نفت آبادان به گروه ورزشی صدای و سیمای مرکر آبادان اضافه شده و با حضور در برنامه‌ ورزشی شبکه آبادان بازی‌های‌ این تیم پرهوادار را مورد کارشناسی قرار می‌دهد.

مشاورفنی رکوردار در صعود؛ در آستانه بازگشت به لیگ یک

مشاورفنی رکوردار در صعود؛ در آستانه بازگشت به لیگ یک

این مربی جوان و اصالتا خرمشهری با وجود سن و سال کمتر توانسته در سالیان اخیر با بهره‌گیری از انگیزه، پتانسیل‌ و توانایی‌های خود در  مسئولیت‌های کمک مربی، آنالیزور، مشاور فنی و... در کادرفنی بسیاری از تیم‌های کشور حضور داشته باشد و با تجربه چندین صعود خود را در زمره رکورداران صعود به لیگ‌های بالاتر قرار دهد.

وی با چندین صعود با تیم‌های لیگ دسته اولی و دومی رکوردار بیشترین صعود به عنوان مربی - مشاورفنی در کنار سایر بازیکنان، سرمربیان و مربیان بوده که بیشترین صعود را با تیم‌های مختلف تجربه کرده‌اند؛ همچنین چند تیم نیز با حضور وی در کادرفنی از معرض سقوط نجات یافته و خود را از قعر تا کمرکش جدول رسانده‌ است.