۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
آخر فصل مفصل در مورد پیکان صحبت می‌کنم!

کاظمی: ما در فجر فقط به هدف‌مان فکر می‌کنیم

دفاع راست فجر می‌گوید آنقدر انگیزه دارند که می خواهند هر بازی را پیروز میدان شوند.
کد خبر: ۱۲۲۷۳۶
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ محمدعلی کاظمی در مورد پیروزی فجر مقابل داماش گیلان گفت: اول از همه جا دارد از مردم خوب و فوتبال دوست شهر شیراز تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند و یار دوازدهم ما بودند. بازی خوبی بود خدا را شکر توانستیم پیروز بشویم و اولین بردمان را در خانه جشن گرفتیم. خدا را شکر می‌کنم و با تمام احترامی که برای تیم داماش قائلم ولی ما بازی مالکانه‌ای انجام دادیم حاج مهدی رجب زاده و کادر فنی به خوبی توانستند تیم داماش را آنالیز کنند و تمرینات لازم را در هفته پیش انجام دادیم. در نیمه اول تیم ما سوار بازی بود و توانستیم به گل اول برسیم و نفوذ‌های زیادی را انجام دادیم که می توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم. در نیمه دوم هم به خوبی در زمین مدیریت کردیم و توانستیم با انتقال توپ فوروارد خودمان را تک به تک کنیم که دفاع آخر حریف بود که خطای صد در صدی را انجام داد و جریمه این کار هم صد در صد کارت قرمز بود در ادامه بازی هم توانستیم به گل دوم برسیم.
کاظمی: ما در فجر فقط به هدف‌مان فکر می‌کنیم

کاظمی: ما در فجر فقط به هدف‌مان فکر می‌کنیم

او ادامه داد: ما تیم خوب، جوان، با انگیزه و با تجربه‌ای را داریم. ما فقط به هدف‌مان فکر می‌کنیم بازی‌های زیادی هم پیش رو داریم که هر بازی برای ما فینال است و امیدوارم که در همه بازی‌ها پیروز میدان باشیم.

این بازیکن که از پیکان راهی فجر شد عنوان کرد: پارسال فصل خوبی را در پیکان داشتم و آخر فصل مفصل راجع به پیکان صحبت می‌کنم.

کاظمی افزود: خیلی خوشحالم که به تیم بزرگ و ریشه دار فجرشهیدسپاسی آمدم. تیم فجر بزرگ و ریشه دار است و هر بازیکنی آرزوی پوشیدن این لباس را دارد. تمام تلاش خود را می‌کنم تا بهترین عملکرد را در این تیم داشته باشم.