۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
ابراهیمی و یحیی‌زاده قربانی کرمانی‌ها؛

مشکل سقف بودجه باشگاه مس کرمان برطرف شد

کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از رفع مشکل سقف قرارداد باشگاه مس کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۲۷۴۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ باشگاه مس کرمان به واسطه قانون سقف بودجه و عبور مبالغ قراردادهایشان از سقف بودجه نتوانستند قرارداد تعدادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی را ثبت کنند و کارت حضور در بازی آنها را بگیرند، مسئولان این باشگاه برای برطرف کردن بحرانی که از مدیریت قبل برای‌شان باقی مانده بود، پیشنهاد کاهش قرارداد اعضای تیم را ارائه کردند اما این درخواست با مخالفت عده‌ای از نفرات و به خصوص بازیکنان مطرح مواجه شد.

از این رو مدیران این باشگاه در راستای کاهش و رعایت سقف بودجه در دستورالعمل قراردادها؛ مجبور شدند با توافق با دو بازیکن که به تازگی با قراردادهای خوب به این تیم رفته بودند، به صورت دو طرفه قراردادهای آنها را فسخ کنند.

بر پایه این گزارش علیرضا ابراهیمی، مدافع و کاپیتان اصالتا کرمانی سابق مس که به امید صعود به لیگ برتر به این تیم پیوسته بود به همراه امیرحسین یحیی‌زاده هافبک سابق ملوان با توافقی که با مدیران باشگاه کرمانی داشتند قراردادهایشان را با نارنجی پوشان فسخ کردند.

در شرایطی که گفته می‌شد ستاره‌های دیگری نیز در صف انتظار برای فسخ قرارداد با باشگاه مس کرمان هستند اما گویا مشکل سقف بودجه این باشگاه با فسخ قرارداد ابراهیمی و یحیی زاده برطرف شده است و مشکلی بابت صدور کارت بازی مربیان و بازیکنانی که پیش‌تر کارت‌شان صادر نشده بود؛ وجود ندارد.

فرشید طاهری مدیر کمیته نقل دو انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در پاسخ به این پرسش که تاکنون قرارداد کدام یک از بازیکنان تیم مس کرمان با این تیم فسخ شده است؛ گفت: تاکنون قرارداد آقایان علیرضا ابراهیمی و امیرحسین یحیی زاده به صورت رسمی فسخ شده است.

طاهری در پاسخ به این پرسش که آیا با فسخ این دو بازیکن سقف بودجه باشگاه مس کرمان به حد مجاز رسیده است؛ بیان داشت: بله با فسخ قرارداد این دو بازیکن سقف بودجه باشگاه مس کرمان به حد مجاز رسیده است و مشکلی بابت ثبت قرارداد و صدور کارت بازی بازیکنان و اعضای کادر این وجود ندارد.