۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
داماش گیلان 0 - آبی پوشان جنوب 0؛

در حسرت برد/ملاثانی به نقطه صفر رسید!

دیدار دو تیم داماش گیلان و استقلال ملاثانی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۱۲۲۷۶۱
در حسرت برد/ملاثانی به نقطه صفر رسید!
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ داماش گیلان پس از دو شکست، در هفته سوم رقابت‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف استقلال ملاثانی رفت.

ترکیب داماش:
مسعود پورمحمد، عباس کندل، آزاد جعفرزاده، آرمین انبساطی، مصطفی آقاجانی، سعید طالبی، مجتبی بیژن، محمد رستمی، سعید دلاور، سجاد قلی‌بیگی، امید پورقنبری.

ترکیب آبی‌پوش جنوب:
علی کردانی، ابوالفضل عکاشه، آرش داجلیری، علی حمودی، امیرحسین نشاط‌جو، ادریس رحمانی، رضا آنتیک، احسان علوان زاده، محمود صالحی، وحید نامداری و علی فاتح.

نیمه نخست دو تیم در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که مهم‌ترین موقعیت بازی از روی کرنر از سمت راست و ضربه سر امیرحسین نشاط‌جو خلق شد که ضربه هافبک استقلالی‌ها به تیرک دروازه خورد و راهی به دروازه نیافت.

در نیمه دوم نیز دو تیم‌ موقعیت‌هایی داشتند که هیچ‌یک نتوانستند استفاده کنند تا بازی بدون‌ گل به پایان برسد. این سومین تساوی بدون گل آبی پوشان جنوب در سومین هفته لیگ یک است تا با توجه به سه امتیاز منفی از فصل قبل، این تیم امتیازاتش در جدول به عدد صفر برسد. داماش نیز که دو بازی قبلی خود را باخته بود در کنار حمایت هوادارانش به امتیاز نخست دست یافت تا برای ادامه لیگ انگیزه بیشتری بگیرد.