۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

جریمه و باخت انضباطی خوشه طلایی/عباسی محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده‌های مطروحه تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۲۸۳۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و فجر سپاسی در تاریخ ۱۱ شهریور ماه برگزار شد؛ باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل ورود تماشاگر منتسب به این تیم به زمین مسابقه که سبب تاخیر در شروع مسابقه شد و همچنین خودداری این باشگاه از معرفی فرد خاطی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

* مسابقه دو تیم مس کرمان و نفت و گاز گچساران در تاریخ ۱۹ شهریور ماه برگزار شد که تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

*در مسابقه دو تیم خلیج فارس ماهشهر و پارس جنوبی جم که در تاریخ ۱۹ شهریور ماه برگزار شد؛ تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور از سوی محمدجواد عباسی بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر صورت گرفت، وی دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*باشگاه فجرسپاسی در دیدار برابر داماش گیلان که در تاریخ ۱۹ شهریور ماه برگزار شد، به دلیل ورود تماشاگر منتسب به این تیم به زمین مسابقه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و سایپا تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک کشور، به دلیل نقص مدارک و عدم تعهدات از سوی نماینده ساوه لغو شد، تیم خوشه طلایی به دلیل مسئول شناختن در عدم برگزاری مسابقه ضمن بازنده شدن با نتیجه سه بر صفر در این مسابقه، به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

مسابقه دو تیم نفت و گاز گچساران و دریای کاسپین بابل در تاریخ ۲۶ شهریور ماه برگزار شد، در این مسابقه تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری آب به زمین مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به تیم نفت و گاز صورت گرفت؛ این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.