۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
برد قدرتمندانه‌ای مقابل خلیج‌فارس داشتیم؛

آقابابایی: در شیراز احساس آرامش دارم

وینگر شهر راز می‌گوید دلیل انتخاب بازی در شیراز آرامش است.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ رضا آقا بابایی در خصوص پیروزی شهر راز مقابل خلیج فارس ماهشهر به خبرنگار ما گفت: تیم ما تازه تاسیس است و تمام بازیکنان از تیم‌های مختلف دور هم جمع شده اند و هماهنگ شدنمان طول می کشد خیلی به این برد نیاز داشتیم و خدا را شکر قدرتمندانه به دستش آوردیم.

او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: گلی هم که زدم باعث شد فشار از روی تیم برداشته شود تا بتوانیم راحت تر ادامه بدهیم خیلی خوشحالم و از هم تیمی‌هایم تشکر می کنم.

این بازیکن که سال گذشته در فجرسپاسی بود و امسال راهی شهر راز شیراز شده عنوان کرد: چهار سال در فجر بودم و روز های بسیار خوبی داشتم روزی که با من تماس گرفته شد و پیشنهاد شهر راز مطرح شد با وجود آقای ستار زارع و بازیکنانی که گرفته شده بودند به این نتیجه رسیدم که تیم بسیار خوبی خواهد بود و خدا را شکر همینطور هم شده است.

آقابابایی که در چند سال اخیر فوتبالش را در شیراز ادامه داده افزود: شاید سوال خیلی‌ها بوده که چرا مدام شیراز بودم چون شهر خیلی خوبی برای زندگی است و واقعا احساس راحتی می کنم. سعی می‌کنم در انتخاب تیمم بیشتر به دنبال آرامش بگردم به همین خاطر فکر می‌کنم در شیراز ماندگار شدم.