۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کاری که من کردم در رویای کسی نمی‌گنجید؛

فریاد شیران: چک‌ دوم آقای کریمی دوشنبه پاس می‌شود

سرمربی پاس تهران گفت؛ چک دوم مالک باشگاه شهدای رزکان البرز روز دوشنبه هفته آینده پاس می‌شود.
کد خبر: ۱۲۲۸۵۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص آخرین وضعیت تیم پاس تهران برای حضور در رقابت‌های لیگ دو و اینکه آیا مشکل چک دوم ارائه شده به مالک باشگاه شهدای رزکان البرز برطرف شده است؛ گفت: مشکل حل شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد، امروز هم هیئت مدیره باشگاه با آقای کریمی جلسه‌ای دارد و روز چهارشنبه نیز جلسه‌ دیگری با ایشان برگزار کردیم توافقات اولیه‌ای انجام شد منتهی امروز نهایی می‌شود و روز دوشنبه هفته آینده هم مبلغ باقی مانده پرداخت می‌شود.

فریاد شیران افزود: قرار بود ۹ میلیارد باقی مانده روز چهارشنبه پرداخت شود اما به دلیل مسائل بانکی این اتفاق نیفتاد و قرار بر این شد تا روز جمعه جلسه‌ای در دفتر هواپیمایی البرز برگزار شود، توافقات انشاء و امضا شود البته همانطور که گفتم توافقات اولیه در جلسه روز چهارشنبه که در آن جلسه وکیل و دوستان آقای کریمی حضور داشتند، انجام شد. امروز هم جلسه دیگرمان برگزار می‌شود تا توافقات نهایی شود و روز دوشنبه نیز چک رمزدار تحویل آقای کریمی شود.

سرمربی پاس تهران با تاکید بر اینکه با آن دسته از باشگاه‌ها و افرادی که به صورت غیر حرفه‌ای با بازیکنان این تیم وارد مذاکره شده و با آنها قرارداد امضاء کرده‌اند، برخورد قانونی خواهند داشت؛ بیان کرد: حدود ۷ الی ۸ بازیکنانی که با ما قرارداد بسته‌اند در بازی‌های دوستانه در ترکیب سایر تیم‌ها حضور داشتند، به مدیران و سرمربیان آن باشگاه‌ها هشدار می‌دهم اگر آن بازیکنان را همین امروز برنگردانند اسم تک تک آنها را رسانه‌ای و از آنها شکایت خواهم کرد، اقدامات آنها، اقدامات غیر اخلاقی است.

او در واکنش به این موضوع که خود بازیکنان به دلیل اینکه وضعیت تیم پاس تهران مشخص نشده است، رفتن را به ماندن ترجیح داده‌اند، اظهار کرد: خود سرمربیان و باشگاه‌ها که اطلاع دارند بازیکنی که به خدمت گرفته‌اند قبل از آنها با باشگاه دیگری قرارداد بسته است؛ من خودم هیچ موقع با بازیکنی که با باشگاه دیگری قرارداد دارد، مذاکره نمی‌کنم و قرارداد هم نمی بندم. من شرایط بازیکنان را درک می‌کنم هر یک از آنها مشکلات خاص خودشان را دارند و باید تکلیف‌شان مشخص شود.

وی ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده پس از اینکه چک دوم آقای کریمی وصول شد، بلافاصله مبلغی به عنوان پیش پرداخت به حساب بازیکنان واریز می‌شود تا خیال بازیکنان هم راحت شود.

فریاد شیران تصریح کرد: چون تیم تازه تاسیس شده است و تیم نوپا نیاز به ساختار، تشکیلات اداری و نظم و انضباط دارد، از این رو با مسئولان ورزشگاه راه آهن تهران به توافق رسیدیم و طی چند روز آینده تمرینات را شروع می‌کنیم.

وی گفت: آن افرادی که دنبال این هستند تا تیم پاس تهران را تخریب کنند همه آنها را در طول این مدت شناختم، از همه بیشتر از دست مدیران و سرمربیان برخی باشگاه‌ها که بازیکنان ما را به تیم‌های خود برده اند گلایه دارم.

سرمربی پاس تهران بیان داشت: انرژی مثبتی که از سوی دوستان، خانواده بزرگ پاس به عوامل باشگاه منتقل می‌شود غیر قابل تصور است، انشاء الله همه چیز به شرایط عادی برمی گردد، بازیکنان در این مدت اذیت شدند و اما تمام تلاش من این بوده که بازیکنان به آن چیزی که در یک باشگاه حرفه‌ای نیاز دارند به آن برسند و تمام زندگی و وقتم را برای احیای زندگی ورزشی بازیکنان و اعضای کادرفنی گذاشته‌ام، به کمک حامی مالی و هیئت مدیره قدرتمندی که تشکیل دادیم تمام مشکلات برطرف می‌شود. بالاخره این تیم توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و حامی مالی، تک تک اعضای هیئت مدیره، به ویژه آقایان الهیار مدیرعامل باشگاه، رحیمی عضو هیئت مدیره و مدیر حقوقی باشگاه، حسین فرکی و سایر دوستان در این راستا خیلی کمک می‌کنند

فریاد شیران در پایان گفت: آدمی نیستم که به کسی باج بدهم، به کارم، همین پاس و بازیکنانم و کادرم که به لحاظ اخلاقی و فنی خیلی خوب هستند، ایمان دارم، این کاری که من کردم به جرئت می‌توانم بگویم در خواب و رویای کسی نمی‌گنجید؛ با حمایت‌های آقایان کیومرث هاشمی وزیر ورزش، منصور قنبرزاده و کشوری فرد رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس فدراسیون، تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جوادی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران، مهدی محمدنبی، حسین فرکی و پیشکسوتان باشگاه پاس، این تیم به سرانجام خوبی خواهد رسید و آن موقع است که خستگی از تن من خواهد رفت‌‌. الان خیلی خسته هستم چرا که بیش از دو ماه است شبانه روز وقت و زندگیم را برای احیای پاس گذاشته‌ام که امیدوارم با کمک و حمایت‌های حامی مالی باشگاه آن جایگاهی که دلخواه پیشکسوتان و جامعه فوتبال است و لیاقتش را داریم به آن جایگاه برسیم.