۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
مرگ را با چشمان خودم دیدم؛

شریفی: به مسمومیت‌مان مشکوک هستیم!

مهاجم باتجربه خوشه طلایی می گوید باید موضوع مسمویت بازیکنان این تیم بررسی شود چرا که به آن مشکوک است.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۴
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ روز گذشته تعدادی از بازیکنان تیم خوشه طلایی قبل از آغاز بازی دچار مسمومیت غذایی شدند، آنها با وجود حضور در ورزشگاه به علت وضعیت وخیمی که داشتند قادر به همراهی تیمشان نشدند و برای ادامه مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

مهدی شریفی بازیکن خوشه طلایی یکی از ۱۱ بازیکن این تیم بود که روز گذشته پیش از بازی با خلیج فارس ماهشهر دچار مسمومیت شد و نتوانست تیمش را در این مسابقه همراهی کند، او در گفتگویی که با خبرنگار دی‌اسپورت داشته به جزئیات اتفاق عجیب قبل از بازی با خلیج فارس پرداخته، شریفی توضیحاتش در مورد این اتفاق را اینطور آغاز کرده است: ما مثل همه تیم‌ها در برنامه غذایی‌مان برای ناهار ماکارونی داشتیم، در کنار آن پوره سیب زمینی و جوجه هم بود، بعد از ناهار برای عصرانه تقریبا همه عوامل تیم کیک و کافه خوردند که اگر با خوردن عصرانه قرار بر مسمومیت بود همه باید مسموم می‌شدند. بعد از اینکه عصرانه را خوردیم سوار اتوبوس شدیم تا به ورزشگاه برویم. حین راه من حالت تهوع پیدا کردم اما شدت بیشتری نداشت، ولی چند بازیکن دیگرمان حال‌شان بدتر شده بود، وقتی دیدم حال آنها بد است با خودم گفتم پس حال منم بد است!

شریفی ادامه داد: رفته رفته تعداد بازیکنانی که حال‌شان بدتر شد و حالت تهوع پیدا کردند بیشتر  شد به طوری که راننده اتوبوس مجبور شد در حین راه توقف کند، اصلا نمی توانستیم داخل اتوبوس بنشینیم، در داخل رختکن هم آن تعداد بازیکنانی که می‌آمدند و دلداری می دادند و به ما می گفتند چیزی نیست حال خودشان بدتر می شد و روی زمین می افتادند! فکر می‌کنم با دو یا سه نفر از اعضای کادرمان ۱۳ یا ۱۴ نفر می‌شدیم که کف دستشویی ورزشگاه افتاده بودیم و توان ایستادن و راه رفتن نداشتیم! خیلی وضع‌مان خراب بود طوری که من خودم آن قدر بیرون روی داشتم که نتوانستم سوار آمبولانس شوم!

مهاجم خوشه طلایی در واکنش به صحبت‌های مدیرعامل خلیج فارس ماهشهر که مدعی شده بود هیچ یک از بازیکنان تیم اردبیلی در بیمارستان بستری نشده‌اند؛ گفت: روی تخت بیمارستان بودم و ویدئویی که مدیرعامل خلیج فارس منتشر کرده بود را دیدم که می گفت هیچ یک از بازیکنان ما در بیمارستان بستری نیستند، همان لحظه گفتم هر طور شده است باید بروم بازی کنم! با مربی‌مان تماس گرفتم و گفتم من و یکی دیگر از بازیکن‌مان را وارد لیست کنید، اما چون حال خوبی نداشتم به مربی‌مان گفتم من را بازیکن ذخیره رد کنید و بازیکن دیگرمان که با من به ورزشگاه آمد حدود دقیقه ۴۰ بود که وارد زمین شد و بازی کرد. من هم رفتم که خودم را گرم کنم دیدم دوباره حالم بد شد و نتوانستم اصلا گرم کنم آمدم لباس‌هایم را پوشیدم گفتم نمی توانم بازی کنم.

شریفی: به مسمومیت‌مان مشکوک هستیم!

شریفی که از صحبت‌ و ادعاهای مدیرعامل خلیج فارس گلایه شدیدی داشت، اضافه کرد: جدا از فوتبال و نتیجه گیری در آن، چیزی به نام انسانیت وجود دارد، من که خودم در آستانه مرگ بودم و مرگ را با چشمان خودم دیدم، بعد مدیرعامل حریف گفته آنها می توانند با ۷ بازیکن هم بازی کنند در حالی که تیم ما آمد و ۱۰ نفره هم بازی کرد، مدیرعامل باشگاه خلیج فارس چطور می‌تواند به همین راحتی در مورد آدم ها قضاوت کند.

او در پاسخ به این موضوع که با وجود اینکه ادعا دارد پس از خوردن عصرانه دچار مسمومیت شده‌اند ولی الان می‌گوید به اتفاق پیش آمده مشکوک است؛ بیان داشت: من که به این نتیجه رسیده‌ام که منشا مسمومیت ما پوره‌ای بود که همراه غذا خوردیم، این مسمومیت، مسمومیت غذایی بود، بعضی از عوامل تیم از این پوره نخورده بودند و آنها مشکلی نداشتند ولی ما که خورده بودیم همگی افتادیم و وضع‌مان خیلی خراب بود تابحال این چنین مریض و در برابر یک بیماری ناتوان نشده بودم. حتی آب هم می‌خوردیم حالت تهوع‌ پیدا می‌کردیم. 

مهاجم باتجربه خوشه طلایی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر وضع و شرایط عمومی‌‌اش به چه شکلی است؛ تصریح کرد: هنوز هم حال‌مان خوب نیست؛ من خودم بعد از بازی چیزی نخوردم، چیزی هم بخورم آدم حالت تهوع و بیرون روی پیدا می‌کند! از دیروز تا الان، صبح امروز فقط دو عدد بسکویت خوردم و باید ببینم در ادامه چه می‌شود. ما هنوز در اهواز هستیم و چون توان راه رفتن نداشتیم نتوانستیم به پروازمان برسیم.

شریفی: به مسمومیت‌مان مشکوک هستیم!

بازیکن سابق سپاهان در واکنش به این موضوع که اتفاق روز گذشته شبیه به مسمومیت بازیکنان پرسپولیس زمان بازی با سپاهان بود؛‌ گفت: دقیقا همینطور شد، آن موقع ۳ الی ۴ بازیکن پرسپولیس چنین وضعیتی پیدا کردند، اما ۱۲ بازیکن ما مسموم شدند، من خودم ۶ بار حالم بهم خورد، حالا در این بین مدیرعامل حریف آمده و گفته است مریضی آنها دروغ است، مگر فوتبال چه ارزشی دارد که این صحبت‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: همه بازیکنان تیم خلیج فارس دوست‌های من هستند، آنقدری که آنها نگران بازیکن ما بودند، مسئولان‌شان توجه‌ای به ما نداشتند و مدیرعامل‌شان هم آمد و ویدئو گرفت، واقعا خود مدیرعامل از حرکاتش خجالت نمی‌کشد؟ حداقل ۱۰۰ نفر اونجا بودند، الان ۱۰۰ نفر در مورد او چه می‌گویند؟

شریفی در پایان گفت: واقعا خدا به ما رحم کرد، باید بررسی شود که منشا این مسمومیت‌ها از کجا بوده و اصلا چرا اتفاق افتاده است حتی به مسموم شدن‌مان هم مشکوک هستیم.