۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به دلیل حمله به داور؛ بازی خیبر و داماش نیمه تمام ماند

دیدار دو تیم خیبر خرم آباد و داماش گیلان به دلیل ضرب و شتم داور از سوی عوامل تیم داماش و ترک زمین توسط تیم داوری نیمه تمام ماند.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در یکی از دیدارهای مهم هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک؛ تیم خیبر خرم‌آباد از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان تیم داماش گیلان بود که این مسابقه به دلیل حمله اعضای تیم داماش به داور و ضرب و شتم وی و ترک زمین از سوی تیم داوری نیمه تمام ماند.

پس از اینکه در دقیقه ۶ دیدار خیبر‌ خرم‌آباد و داماش، داور صحنه مشکوک به پنالتی را در محوطه جریمه خیبر خطای پنالتی تشخیص نداد، توپ برگشتی وارد دروازه داماش شد و پس از گل همه بازیکنان و اعضای نیمکت تیم داماش به سمت داور حمله ور شده و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. گویا یکی از اعضای کادر داماش با مشت خود به زیر چشم داور کوبیده است به خاطر همین مسئله نیز میثم حیدری داوری از ادامه قضاوت در مسابقه منصرف شده با قطع بازی به همراه کمک‌هایش زمین را ترک کرده است.

امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته اول با تایید این خبر در گفتگوی کوتاه با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: پس از واصل گزارشات مقامات رسمی مسابقه پرونده این مسابقه برای تصمیم گیری به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.