۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

توقف چادرملو برابر جایگزین آریو!

تیم فوتبال چادرملو اردکان در دیداری تدارکاتی برابر تیم دسته دومی متوقف شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۰۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال چادرملو اردکان که روز گذشته در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک موفق شده بود با وجود اخراج یکی از بازیکنانش در دیدار خارج خانه برابر آریو اسلامشهر به پیروزی برسد، عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر بهمن تهران جایگزین تیم آریو اسلامشهر در رقابت‌های لیگ دو متوقف شد.

تیم بهمن تهران که با خرید امتیاز لیگ دویی آریو اسلامشهر در مسابقات فصل پیش روی لیگ دو شرکت خواهد کرد امروز توانست تیم مدعی لیگ یکی چادرملوی اردکان را با نتیجه یک بر یک متوقف کند، نیمه نخست این مسابقه دوستانه با تساوی بدون گل و نیمه دوم نیز با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت، در این نیمه ابتدا بهمنی‌ها توسط پوریا ربوی به گل برتری دست یافتند اما در ادامه علی طاهران هافبک تبریزی چادرملو توانست بازی را به تساوی بکشاند.

سعید اخباری سرمربی چادرملو در این دیدار تدارکاتی، از بازیکنانی که در بازی با آریو اسلامشهر بازی نکردند یا فرصت کمی برای حضور در زمین داشتند، استفاده کرد.

از نکات جالب توجه تقابل دو تیم می‌توان به مدیرعاملی مهران کاظمی در باشگاه بهمن تهران اشاره کرد که فصل قبل به عنوان مدیر در تیم چادرملو فعالیت داشت.