۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
سیزده بازی، ۲۷ امتیاز و تنها دو باخت؛

پاسخ فنی حسینی نسب به منتقدان/سایپا با او هم مدعی‌ است

تیم فوتبال سایپا به مانند فصل قبل با هدایت حسینی نسب در جمع مدعیان قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۲۹۴۰
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال سایپا با هدایت مهدی حسینی نسب در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک مس پرستاره و مدعی را در کرمان متوقف کرد تا به دهمین امتیاز خود در فصل جاری برسد و با همین امتیاز در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

حسینی نسب که تا هفته بیست و چهارم فصل گذشته به عنوان دستیار نخست محمود فکری در کادر سایپا حضور داشت، پس از توقف این تیم برابر استقلال خوزستان و برکناری محمود فکری از سرمربیگری خودروسازان به عنوان سرمربی جدید سایپا برگزیده شد و از دیدار برابر ون‌پارس به صورت رسمی به عنوان مسئول فنی بر روی نیمکت نارنجی‌پوشان نشست.

در شرایطی که پس از انتصاب حسینی نسب به عنوان سرمربی جدید سایپا و به خصوص شکست سنگین در دیدار برابر ون پارس، مدیران این باشگاه از سوی برخی اهالی فوتبال و رسانه‌ها نسبت به این انتخاب مورد انتقاد بیشتری قرار گرفتند و در این میان بسیاری معتقد بودند که سایپا دیگر نمی‌تواند با این مربی جزو مدعیان اصلی صعود قرار بگیرد اما این مربی در کنار حمایت تمام قد مدیران باشگاه سایپا بدون توجه به انتقادها در مدت زمانی که فرصت سرمربیگری نارنجی پوشان را بدست آورده و با نتایج قابل قبولی که با این تیم کسب کرده ضمن اینکه پاسخ اعتماد مدیران باشگاه سایپا را داده، ثابت کرده است که به لحاظ دانش فنی از توانایی زیادی برخوردار است و می‌تواند خودروسازان را بار دیگر به سطح اول قوتبال کشور بازگرداند.

پاسخ فنی حسینی نسب به منتقدان/سایپا با او هم مدعی‌ است

پاسخ فنی حسینی نسب به منتقدان/سایپا با او هم مدعی‌ است

هر چند سایپا در همان بازی نخست با هدایت حسینی نسب برابر ون‌پارس شکست سنگینی را متحمل شد اما در ادامه خیلی زود روند نتیجه‌گیری‌اش را با این مربی باتجربه بهبود داد، به طوری که سایپا تا پایان فصل قبل و حتی تا پایان هفته چهارم فصل جاری لیگ یک جزو بالانشینان جدول قرار گرفته و از این تیم به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود نام برده می‌شود.

از هفته بیست و پنجم فصل گذشته تا پایان هفته چهارم فصل جاری، حسینی نسب در ۱۳ مسابقه رسمی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت نارنجی‌پوشان حضور داشته که حاصل آن کسب ۸ برد، ۳ تساوی و تنها ۲ شکست بوده که خود وی بارها اعلام کرده است که اعتقاد دارد عامل این دو شکست نیز عوامل غیر فنی و خارج از مستطیل سبز بوده است! 

از ۳۹ امتیاز که حداکثرترین امتیازات این سیزده مسابقه محسوب می شود، ۲۷ امتیاز با هدایت او برای سایپا به ارمغان آمده است که میانگین امتیازگیری خودروسازان با هدایت این مربی باتجربه در هر بازی ۲ امتیاز ثبت شده است. علاوه بر آن وی توانسته بیش‌ از نیمی از حداکثرترین امتیازات ممکن را برای سایپا بدست آورد.

پاسخ فنی حسینی نسب به منتقدان/سایپا با او هم مدعی‌ است

پاسخ فنی حسینی نسب به منتقدان/سایپا با او هم مدعی‌ است

نکته دیگر اینکه سایپا با سرمربیگری حسینی نسب در ۴ هفته ابتدایی فصل جاری ۳ امتیاز و ۳ رتبه بالاتر به نسبت مجموع امتیازات و جایگاه ۴ هفته ابتدایی فصل قبل را در اختیار دارد.

نارنجی‌پوشان با هدایت محمود فکری تا پایان هفته چهارم فصل قبل با ۲ برد، ۱ تساوی، ۱ باخت و ۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشتند اما در فصل جاری با ۳ برد، ۱ تساوی و ۱۰ امتیاز و اختلاف ۲ امتیازی با مس سونگونِ صدرنشین به جایگاه دوم تکیه زده‌اند.
ترند های روز