۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

عباس بختیاری در فولاد هرمزگان ماندگار شد

قرارداد دروازه‌بان فصل گذشته فولاد هرمزگان یک فصل دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۸
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ عباس بختیاری دروازه‌بان فصل گذشته فولاد هرمزگان پس از توافق با مدیران این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

بختیاری سابقه بازی در تیم‌های مختلفی چون امید استقلال، نساجی مازندران، بادران تهران، میلادمهر تهران، شهرداری بم، نفت و گاز گچساران، محتشم تبریز و ایمان سبز شیراز را در کارنامه دارد و از این حیث یکی از دروازه‌بانان با سابقه در لیگ‌های دسته اول و دوم محسوب می‌شود.

او که همواره با شماره پیراهن ۶۸ هر تیمی که در آن عضویت داشته به میدان رفته است؛ در فصل پیش رو نیز با همین شماره در میادین حضور خواهد یافت.

بختیاری نیم فصل نخست فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در عضویت تیم میلادمهر تهران بود و در نیم فصل دوم همان فصل راهی محتشم تبریز شد، او در این فصل مجموعا ۱۱ کلین شیت انجام داد که از این تعداد؛ ۵ کلین شیت در تیم میلادمهر و ۶ کلین شیت نیز در تیم تبریزی به ثبت رساند.

این دروازه‌بان اصالتا کرجی در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به عضویت تیم ایمان سبز شیراز درآمد و با درخشش در قفس توری این تیم توانست مجموعا ۱۲ کلین شیت به ثبت برساند؛ بختیاری در آن فصل به همراه احمد مهرابی دروازه‌بان فعلی فجرسپاسی عنوان آقای کلین شیت گروه دوم لیگ دو را به خود اختصاص دادند و جزو برترین دروازه‌بانان لیگ قرار گرفتند.