۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
مقاومت شاگردان مهدوی‌کیا در دقایق پایانی شکست؛

شکست کیا برابر ملوان در عرض ۱۵ دقیقه!

تیم فوتبال آکادمی کیا در دیداری تدارکاتی نتیجه را به حریف لیگ برتری خود واگذار کرد.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۹
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ تیم فوتبال آکادمی کیا که با خرید امتیاز لیگ دویی شهید اورکی اسلامشهر در فصل پیش روی لیگ دو شرکت خواهد کرد؛ در ادامه روند آماده سازی خود روز یکشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملوان بندرانزلی رفت و در نهایت با سه گل نتیجه را به حریف لیگ برتری خود واگذار کرد.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۵:۰۵ با قضاوت فرهاد قاسمی داور لیگ دویی که اخیرا به لیست داوران لیگ یکی هم اضافه شده و با کمک‌های احسان ریواز، بهنام محمدی و همچنین حمیدرضا محمدی در زمین مجموعه ورزشی هما آغاز شد، پیش از شروع مسابقه، مهدی تارتار سرمربی ملوان و هادی مهدوی کیا سرمربی تیم آکادمی کیا با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند.

شاگردان مهدوی کیا با شروع خوب برابر حریف لیگ برتری توانستند در دقیقه ۲۵ مسابقه توسط رضا مهدوی به گل نخست بازی دست یابند اما در ادامه ملوان در دقایق پایانی نیمه نخست توسط میلاد شعبانلو به گل تساوی رسید تا این نیمه را با شکست به پایان نرساند.

با شروع نیمه بازیکنان آکادمی کیا تا دقیقه ۷۵ به مانند نیمه نخست بازی زیبایی را برابر ملوان لیگ برتری به نمایش گذاشتند و توانستند تا ۱۵ دقیقه پایانی به خوبی برابر حملات این تیم مقاومت کنند؛ در دقیقه ۷۵ محمدرضا سلیمانی قوهای سپید را در این دیدار دوستانه پیش انداخت تا بازی دو تیم در دقایق باقی مانده با هیجان بیشتری ادامه یابد، در ادامه نیز سهیل فداکار در وقت‌های اضافه موفق شد گل سوم ملوان را به ثمر برساند تا شاگردان تارتار با نتیجه سه بر یک پیروز این مسابقه دوستانه شوند.

از نکات و حواشی این مسابقه می توان به اعتراض مکرر مربیان آکادمی به قضاوت داور، مصدومیت بازیکن ملوان و همچنین حضور رسول فروغی پیشکسوت داوری کشور که اکنون مسئولیت مدیریت مجموعه ورزشی هما را بر عهده دارد؛ در این مسابقه اشاره کرد.