۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
ابراهیم طالبی سرمربی پتروشیمی شازند شد؛

انتقال امتیاز سرخپوشان پاکدشت به استان مرکزی

امتیاز لیگ دویی سرخپوشان پاکدشت به پتروشیمی شازند اراک انتقال یافت.
کد خبر: ۱۲۳۰۰۲
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ در شرایطی که پیش از این پتروشیمی شازند بدنبال تیمداری در لیگ آزادگان کشور و خریداری امتیاز لیگ یکی تیم‌هایی چون آرمان‌گهر سیرجان و خوشه طلایی بود اما با عدم توافق میان طرفین این مهم و انتقال برای استان مرکزی و شهر شازند صورت نگرفت تا مدیران پتروشیمی شازند بدنبال تیمداری در سطح لیگ دسته دوم کشور باشند.

در این راستا و با توجه به توافقات صورت گرفته میان مالک باشگاه سرخپوشان پاکدشت و مدیران پتروشیمی شازند امتیاز لیگ دویی نماینده پاکدشت به صورت رسمی به استان مرکزی انتقال یافت تا این استان پس از سال‌ها در لیگ دسته دوم کشور صاحب نماینده در این رقابت‌ها باشد.

حضور یک نماینده از استان مرکزی در لیگ دسته دوم به فصل ۹۸-۹۷ این رقابت‌ها برمی گردد که خوشه طلایی ساوه موفق شد در پایان فصل با ۵۴ امتیاز در رتبه نخست گروه اول رقابت‌ها قرار بگیرد و ضمن صعود مقتدرانه به لیگ یک، با شکست آرمان‌گهر سیرجان قهرمانی را تجربه کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

پس از قطعی یافتن انتقال امتیاز سرخپوشان پاکدشت به پتروشیمی شازند؛ ابراهیم طالبی بازیکن و مربی سابق استقلال که سابقه سرمربیگری تیم قشقایی شیراز در لیگ یک را در کارنامه دارد؛ به عنوان سرمربی این تیم انتخاب و به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

شایان ذکر است؛ سرخپوشان پاکدشت فصل قبل لیگ سه توانسته بود با هدایت مرتضی اسدی مدافع سابق تراکتور با راهیابی به مراحل پلی آف لیگ سه و برتری در ۴ دیدار این مرحله به عنوان تیم چهارم از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم کشور صعود کند.