۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
ما هم متضرر شدیم و پنالتی‌مان گرفته نشد؛

واکنش فجر به گل مردود برابر مس

باشگاه فجرسپاسی نسبت به تک گل مردود برابر مس کرمان واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۳
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ فجرسپاسی موفق شد با تک علی فتحی مس را در کرمان شکست دهد و این تیم مدعی را با تمام ستار‌ه‌هایش وارد چالش و بحران جدی کند.

البته تک گل فجر به اذعان کارشناسان داوری کشور باید مردود اعلام می‌شد چرا که پیش از به ثمر رسیدن گل، در میانه میدان بازیکن این تیم بر روی بازیکن مس مرتکب خطا شد و باید داور ضمن اعلام خطا به بازیکن خاطی کارت زرد نشان می‌داد.

پس از اینکه مشخص شد گل فجری‌ها باید مردود می‌شد، حالا شیرازی‌ها نسبت به آن واکنش نشان دادند، آنها ویدئویی از یک صحنه داوری منتشر کردند و اعتقاد دارند که فجر نیز در این مسابقه از اشتباه داوری متضرر شده است و باید داور در دقیقه ۴۳ به سود این تیم خطای پنالتی اعلام می‌کرد.

اما دو کارشناسان داوری کشور نسبت به صحنه مورد اعتراض باشگاه فجرسپاسی نظر متفاوتی دارند، نظراتی که هم وقوع خطای پنالتی در محوطه جریمه مس را تایید و هم رد می‌کند.

علی میرزابیگی کارشناس باتجربه داوری کشور در خصوص این صحنه به خبرنگار دی‌اسپورت گفت: داور به صحنه نزدیک است و جای‌گیری بسیار خوبی هم دارد، ادامه بازی بهترین تصمیمی بود که داور گرفت.

اما پیروز سیف الله پور دیگر کارشناس داوری کشور نظر متفاوت‌تری نسبت به صحنه دارد، او با تایید خطای پنالتی در این صحنه؛ اظهار داشت: مدافع با احتیاطی با بالا تنه خود مرتکب خطا می‌شود که این خطا جریمه شخصی ندارد اما جریمه تیمی آن اعلام خطای پنالتی است.

ترند های روز