۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
گول آستارایی‌ها را خوردیم؛

کلهر: آستارا زورش نمی‌رسید، با حاشیه ما را بردند!

سرمربی خوشه طلایی می‌گوید زور تیم شهرداری آستارا به تیمش نمی‌رسید و با حاشیه کاری کردند که خوشه طلایی در این مسابقه بازنده شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۳۷
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ وحید کلهر در گفتگویی که با خبرنگار دی‌اسپورت داشته در خصوص اتفاقات عجیب و غریب در تیم خوشه طلایی و همچنین بازی با شهرداری آستارا صحبت‌ها و ادعاهای جالبی را بر زبان آورده که در ادامه آن را می‌خوانید، او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: اول از همه بگویم، این بازی را ما نباختیم بلکه کاری کردند که ما ببازیم! واقعیت این است که هر چند ما به دلیل اینکه ورزشگاه تختی اردبیل از سوی سازمان لیگ تایید نشد ناچار شدیم ورزشگاه وحدت آستارا را به عنوان ورزشگاه میزبانی از بازی‌های خانگی‌مان معرفی کنیم، اما چون در بازی شهرداری آستارا تیم حریف از این موضوع با حضور و حمایت هوادارانش سود می‌برد از این رو ما تصمیم گرفتیم بازی‌مان برابر این تیم در ورزشگاه بابل برگزار شود و در این خصوص هم موافقت اولیه سازمان لیگ را گرفتیم و اقدام به مکاتبات در این خصوص با سازمان لیگ کردیم.

کلهر در ادامه مدعی شد: اما گویا رئیس هیئت فوتبال شهرداری آستارا با مدیرعامل تماس می‌گیرد و می‌گوید ما را به خاطر یک بازی به بابل نکشانید، ما تمام هزینه‌های اقامت شما، داوران و زمین را می‌دهیم بیایید و اینجا بازی کنید و با برگزاری بازی‌های بعدی‌تان هم در آستارا موافقت می‌کنیم. ما گول خوردیم و رفتیم!

سرمربی خوشه طلایی افزود: روز مسابقه که خواستیم هتل را ترک کنیم، مسئولان هتل کارت ملی همه عوامل تیم را گرو نگه داشتند و گفتند تسویه حساب نکردند، با رئیس هیئت فوتبال آستارا تماس گرفتیم او هم با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای گفت به من ربطی ندارد!

او در مورد اتفاقات عجیب بازی که منجر به قهر و ترک ورزشگاه توسط عوامل نیروی انتظامی شد؛ گفت: در جلسه هماهنگی قبل از بازی توافق کردیم بازی بدون تماشاگر برگزار شود، اما زمانی که وارد ورزشگاه شدیم، دیدیم هزار تماشاگر داخل ورزشگاه حضور دارند، به ناظر هم گفتیم که بازی باید بدون تماشاگر برگزار شود اما او گفت تلاشم را می‌کنم اما بعید می‌دانم کاری کرد!

کلهر ادعاهایش در مورد اتفاقات و درگیری‌های بازی را اینطور ادامه داد: پس از پایان نیمه اول که به رختکن رفتیم به یکباره سر و صدای درگیری از داخل ورزشگاه بلند شد، گویا چند تن از افرادی که هیئت فوتبال آستارا به عنوان توپ جمع کن در بازی گذاشته بود، توپ‌های ما را دزدیدند و زمانی که یکی از بازیکنان سهمیه امیدمان خواسته توپ‌ها را از آنها بگیرد درگیر شده‌ و در ادامه تعدادی از تماشاگران نیز به زمین هجوم آورده‌ و بازیکن ما را کتک زده‌‌اند!

سرمربی خوشه طلایی در رابطه با ماجرای قهر و ترک ورزشگاه توسط عوامل نیروی انتظامی؛ بیان داشت: زمانی که آقای پرویزی قصد داشت وارد ورزشگاه شود عوامل هیئت فوتبال به او اجازه ورود به ورزشگاه را نمی‌دهد و درگیری‌های بین آنها ایجاد می‌شود، در این بین هم عوامل نیروی انتظامی قهر می‌کند و ورزشگاه را ترک می‌کند، ما می‌گوییم اصلا نیروی انتظامی آقای پرویزی را دستگیر می‌کرد و می برد! چرا قهر کرد؟ این اتفاق مدل جدیدی است؟ شما شنیدید که تا حالا نیروی انتظامی قهر کند؟

او افزود: زمانی که نیروی انتظامی ورزشگاه را ترک کرد، در فنس‌های کنار زمین را باز کردند، تماشاگران هم به زمین هجوم آوردند و بازیکن ما را کتک زدند! ناظر بازی هم گفت تا نیروی انتظامی نباشد بازی برگزار نمی‌شود چون نیروی انتظامی را آستارایی‌ها هماهنگ کرده بودند از ترس اینکه بازی سه بر صفر نشود تماس گرفتند و نیروی انتظامی برگشت، بعد از ۲۵ دقیقه درگیری و توقف بازی نیروی انتظامی آمد وقتی هم از آنها پرسیدیم چه شد که رفتید گفتند ما ناراحت شدیم! مگر نیروی انتظامی ناراحت می‌شود؟

کلهر گفت: گل دوم شهرداری آستارا هم باید مردود اعلام می‌شد چون که مهاجم این تیم توپ‌ را با دست کنترل کرد و گل را زد، این تیم امکان نداشت ما را ببرد، تیمی که ده نفره جلو می افتد قطعا قوی است، اینها زورشان به ما نمی‌رسید با حاشیه ما را بردند! آخر بازی هم که درگیری زیاد بود یکی یا دو بار هم به خودم حمله کردند!