۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
بیشتر از تعهدم؛ هزینه کردم/مردم آستارا دزد نیستند؛

واکنش رئیس هیئت فوتبال آستارا به ادعاهای کلهر

رئیس هیئت فوتبال آستارا نسبت به ادعاها و اظهارات وحید کلهر سرمربی خوشه طلایی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۵
به گزارش وب سایت دی‌اسپورت؛ فردین عباس زاده رئیس هیئت فوتبال آستارا در واکنش به اظهارات وحید کلهر سرمربی خوشه طلایی اظهار داشت: اولا در مورد قضیه میزبانی در آستارا من هیچ صحبتی با آقای کلهر نداشتم و فقط با مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی صحبت کردم. خوشه طلایی قبل از این مسابقه، بازی برابر مس کرمان را اینجا انجام داده بود، مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی نامه‌ای به هیئت فوتبال زد و درخواست کرد تا آستارا میزبان بازی‌های خانگی‌‌اش باشد، من هم به خاطر همکاری با این باشگاه مجوز میزبانی تیم خوشه طلایی را از فرمانداری دریافت کردم.

عباس زاده در مورد ماجرای میزبانی خوشه طلایی از تیم شهرداری آستارا گفت: قبل از بازی آقای پرویزی از سازمان لیگ درخواست کرد بازی برابر شهرداری در بابل برگزار شود، من هم با او تماس گرفتم و گفتم با توجه به اینکه شما از ما درخواست کردید میزبانی‌ تمامی مسابقات‌ خانگی‌تان در آستارا باشد، اگر این بازی اینجا برگزار نشود، دیگر با شما همکاری نمی‌کنم و اما اگر بازی اینجا برگزار شود کمکی هم به شما می‌کنم و یکی از هزینه‌هایتان در این بازی که یا هزینه بازی و یا هزینه هتل باشد را برعهده می‌گیرم.

رئیس هیئت فوتبال آستارا افزود: آنها آمدند و اینجا بازی کردند و حدود ۶۰ میلیون که هزینه بازی، هتل داوران و بخشی از هزینه هتل بازیکنان خوشه‌طلایی را شامل شد، از حساب هیئت فوتبال پرداخت کردم.

وی در توضیح ریز هزینه‌کردهای هیئت فوتبال آستارا برای این مسابقه؛ بیان داشت: حدود ۱۵ میلیون هزینه هتل اقامت داوران و نمایندگان مسابقه، ۲۵ میلیون هزینه مسابقه، حدود ۲۰ میلیون هم بخشی از هزینه هتل بازیکنان خوشه طلایی را پرداخت کردیم، ۶۰ میلیون ما پرداخت کردیم و آنها فقط ۳۰ میلیون یعنی ده درصد کل هزینه، اصلا ده درصد هم نمی‌شود را پرداخت کردند. من هم اضافه بر تعهدی که داده بودم هزینه کردم در حالی قرار بود یکی از هزینه‌ها را برعهده بگیرم. از طرفی اینها با مالک هتل درگیر بودند که درگیری آنها را هم در هیئت فوتبال حل و فصل کردم.

عباس زاده در مورد ادعای کلهر که مدعی شده بود؛ توپ جمع کن‌های حاضر در ورزشگاه توپ‌های این تیم را دزدیدند؛ گفت: مدیر و یا سرپرست تیم خوشه طلایی باید توپ‌هایشان را به هیئت فوتبال که مجری و میزبان مسابقه بود تحویل می‌داد ما هم به توپ‌ جمع‌کن‌هایمان می‌دادیم، آخر بازی هم توپ‌هایشان را تحویل می دادیم و اگر هم گم میشد پولش را پرداخت  می‌کردیم، اما آنها این کار را نکردند، زمین ورزشگاه وحدت آستارا هم به حیاط مردم چسبیده است شاید توپ غلت خورده و آنجا رفته ما چه بدانیم! ادبیات آقای کلهر درست نیست، مگر آستارا دزد دارد؟ به چه کسی توپ تحویل دادید؟ شما باید توپ‌هایتان را تحویل مسئول برگزاری مسابقه می‌دادید با پایان بازی هم آنها را تحویل می‌گرفتید.

رئیس هیئت فوتبال آستارا در خصوص اینکه گفته می‌شد مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی با عوامل نیروی انتظامی درگیر شده و آنها در بین دو نیمه به حالت قهر ورزشگاه را ترک کرده‌اند؛ بیان کرد: ما در ورزشگاه وحدت آستارا سه در داریم که درب اصلی برای نمایندگان فدراسیون است، آقای پرویزی قصد داشت از آنجا وارد ورزشگاه شود، همزمان مالک و مسئول هتل اقامت تیم خوشه طلایی می‌آید و بر سر تسویه حساب با مدیرعامل این باشگاه به صورت لفظی درگیر می‌شوند، نیروی انتظامی هم دو نفر که مالک و مسئول هتل بودند را به بیرون از ورزشگاه هدایت می‌کند که اگر شکایت و یا مشکلی دارید آن را بیرون از ورزشگاه حل کنید؛ گویا آقای پرویزی هم که قصد داشت از وسط زمین به جایگاه VIP برود، عوامل نیروی انتظامی به وی تذکر می‌دهند که شما باید از سمت دیگری به جایگاه بروید که بر سر این موضوع درگیری لفظی پیدا می‌کنند که من هم همان لحظه به ورزشگاه رسیدم، آقای پرویزی را به دفتر هیئت فوتبال بردم و با عوامل نیروی انتظامی هم صحبت کردم که سوء تفاهمی شده است و حل می‌‌شود.

عباس زاده ادامه داد: بعد از آن؛ با آقای پرویزی به جایگاه VIP رفتیم، اول مشکل او را با صاحب و مسئول هتل حل کردم، به آنها گفتم از ۵۰ میلیون، ۲۰ میلیون را من پرداخت میکنم، ۳۰ میلیون هم آقای پرویزی می‌دهد که در این خصوص صورتجلسه‌ای هم نوشتیم، آقای کلهر در ادبیاتی که به کار برده دقت نکرده است، مردم آستارا دزد نیست، توپ چه ارزشی دارد که بخواهند بدزدند.

ایشان در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی قهر و ترک ورزشگاه توسط نیروی انتظامی چه بوده است؛ اظهار کرد: دلیل اصلی درگیری مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی با عوامل نیروی انتظامی بوده است، نیروی انتظامی معتقد بود آقای پرویزی نباید به جایگاه برود و باید بین تماشاگران بنشیند! که در ادامه در عرض ۵ الی ۱۰ دقیقه مشکل برطرف شد.

او در پایان گفت: آقای کلهر مربی خوب و باسابقه‌ای است و وقتی می بازد باید شکست را بپذیرد، من هیئت فوتبال که میزبانی تمامی مسابقات خوشه طلایی را پذیرفتم اگر این بازی در جای دیگری برگزار می‌شد، جواب جامعه ورزشی را چطور می‌دادم، این موضوع اصلا قانونی نبود اگر قرار بر میزبانی است باید تمام بازی‌ها را میزبان باشیم، ۶۰ میلیون پول دادم چرا آقای کلهر می‌گوید رفتار و گفتارم ۳۶۰ درجه تغییر کرده است، از ۹۰ میلیون هزینه ۳۰ میلیون آنها دادند، ۶۰ میلیون من دادم، او از کجا می‌داند حرف مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی درست است یا حرف من؟ اصلا با من صحبتی کرده است که یک طرفه قضاوت می‌کند. سرپرست خوشه طلایی هم در جریان بود با او هم صحبت کرده بودیم.