۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
توافق‌مان بر این است نام تیم تغییر نکند؛

اطلاعیه باشگاه کیان سام در خصوص انتقال امتیاز

سهمیه لیگ دسته دوم در استان مازندران با نام کیان سام وارد مسابقات می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۸
به گزارش"دی‌اسپورت"، در اطلاعیه باشگاه کیان‌سام بابل آمده است: این باشگاه حدود دو ماه قبل مذاکراتی را با دو شهر چالوس و ساری برای فروش دائمی و کامل سهمیه داشت که توافقات نهایی صورت نگرفت.

باتوجه به مشکلات زیرساختی در شهرستان بابل که عمده ترین آن زمین بازی می‌باشد، فعالیت سهمیه لیگ دسته دوم باشگاه کیان سام با ذکر تعهداتی در یک توافق نامه به شهر ساری منتقل شده است و تیم کیان سام دیدار های خانگی اش را در ساری برگزار خواهد کرد.

باشگاه کیان سام همچون فصل گذشته در رشته فوتبال در رده های مختلفی حضور دارد. لیگ دسته دوم بزرگسالان کشور، لیگ برتر امیدهای کشور، لیگ برتر جوانان کشور و لیگ برتر ۱۸سال استان مازندران.

درحالیکه فدراسیون فوتبال ایران و رسانه های رسمی از عنوان و نام کیان سام برای سهمیه لیگ دسته دوم استفاده میکنند متأسفانه برخی از رسانه ها نام دیگری را روی این تیم گذاشته اند که کاملاً کذب و خلاف تعهدات در قرارداد است. چنانچه سرمایه گذار طرف مقابل به تعهدات خود در قرارداد به موقع عمل کند از سال آینده این سهمیه بطور کامل به آنها واگذار می‌گردد و از هر نام و برندی می‌توانند استفاده کنند اما در این فصل تیمی که در مسابقات شرکت میکند، نامش کیان سام است.

رسانه ها می‌توانند قبل از درج هرگونه مطلبی، استعلام دقیق از مراجع ذیربط بگیرند تا با انتشار مطالب کذب، باعث شک مخاطبین به صحت گفتار آنها نشوند. لذا مورد انتظار است زین پس از نام کیان سام در مطالب خود استفاده نمایند.