۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
با ۹ بازیکن وارد لیگ می‌شویم!

بیانیه باشگاه شاهین بوشهر در خصوص تیمداری

باشگاه شاهین تابان بوشهر بیانیه‌ای را در خصوص ادامه تیمداری این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو منتشر کرد‌.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۹
بیانیه باشگاه شاهین بوشهر در خصوص تیمداریبیانیه باشگاه شاهین بوشهر در خصوص تیمداری
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ در شرایطی که پیش از این تیمداری باشگاه شاهین تابان بوشهر و حضور تیم بزرگسالان این باشگاه در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو مشخص نبود اما این باشگاه بوشهری با انتشار بیانیه‌ای از ادامه تیمداری و حضور تیم بزرگسالان شاهین در فصل جدید رقابت‌های لیگ دو خبر داد.

*بیانیه باشگاه شاهین تابان بوشهر به شرح زیر است:

يكبار ديگر با توكل بر خداي بزرگ و به اميد دعاي خير مردم نجيب بوشهر و هوادارن عزيز شاهين خدمتگزاري خود را آغاز ميكنيم اميدواريم در اين راه با حمايتهاي همه مسولين دلسوز و هوداران خود توفيق شاد كردن دل مردم را بدست آوريم.

همانگونه كه مستحضريد طي اين مدت ( از پايان مسابقات فصل قبل تا به امروز ) با ارسال مكاتبات و برگزاري جلسات متعدد شرايط و وضعيت باشگاه را تشريح كرديم و صراحتا اعلام نموديم كه بنا به دلايل مختلف امكان ادامه فعاليت وجود ندارد ولي عليرغم توضيحات و ارائه مستندات نهايتا در شرايطي خاص ۴۸ ساعت مانده به شروع مسابقات تكليف به ادامه فعاليت شد كه قطعا در وقت مناسب كليه موضوعات را به اطلاع عموم خواهيم رساند.

با توجه كه امروز اولين بازي خود را در مسابقات فصل جديد پيش رو داريم و هر چند در این بازی فعلا ۹ بازیکن شرایط بازی کردن را دارند؛ اميد است زمينه شركت در مسابقات عليرغم مشكلات فراوان مهيا شود بدينوسيله جا دارد از كساني كه طي اين مدت دلسوزانه كنار مان بوده و همراهي نمودند تشكر و قدرداني نماييم.

به طور ويژه از جناب آقاي جمالي مديركل محترم  ورزش و جوانان استان و همكاران عزيزشان كه زمينه حضور و ادامه فعاليت اين باشگاه را فراهم نمودند و همچنين جناب آقاي رحيمي فرماندار محترم شهرستان بوشهر كه پس از ورود به موضوع دلسوزانه پيگير و بارقه‌هاي اميد را ايجاد كردند، جناب آقاي نيك روش رياست و اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر بوشهر كه همواره در كنارمان بوده اند كمال تشكر و قدرداني به عمل آوريم زیرا که موفقیت نیاز به اراده ایی جمعی دارد.

امیدواریم در آینده، همراهی همه مسئولین را در کنار باشگاه بزرگ شاهین تابان که همانا هویت یک استان است داشته باشیم.

اميد است با عنايت خاص خداوند بزرگ بتوانيم در راستاي خدمت به مردم خوب به ويژه جوانان مظلوم شهرمان و ايجاد شور و نشاط اجتماعي گام برداريم.