۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
فوتبال کلاسیک و شناور بازی می‌کنیم؛

دغاغله: خیبر شخصیت قهرمانی دارد!

مدافع خیبر بسیار خوش بین است که تیمشان علاوه بر صعود به لیگ برتر قهرمان هم بشود.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۹
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ علیرضا دغاغله که تمرینات پیش فصل را در شمس آذر گذراند و سپس راهی خیبر خرم آباد شد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: من اول فصل دو سه پیشنهاد لیگ برتری داشتم که شمس آذر قزوین را انتخاب کردم بعد از مدتی دیدم شرایط کمی سخت است و به خاطر کسر امتیاز و یک سری مسائل دیگر و طی صحبتی که با آقای زندی داشتم از ایشان ممنونم که درک کرد و جدا شدم و بعد از جدا شدنم با آقای مهاجری و آقای کمالوند که سابقه کار کردن با آنها را داشتم صحبت کردم و به خیبر پیوستم.

او در مورد نتایج اخیرشان ادامه داد: ما اولین بازی‌مان را باختیم ولی همه می‌دانستند که این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته و حداقل ۵-۴ هفته زمان می‌برد تا به هماهنگی برسد. رفته رفته هماهنگ‌‌تر شدیم و همه می‌بینند فوتبالی که تیم ما بازی می‌کند جز معدود تیم‌هایی است که فوتبال کلاسیک و شناور بازی می‌کند که حاصل زحمات آقای مهاجری و کادرشان است که شبانه روز برای این تیم زحمت می‌کشند.

این بازیکن در مورد رویارویی با تیم سابقش نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: بازی سختی با تیم خوب نفت مسجدسلیمان داشتیم آنها تیم سخت‌کوشی بودند خدا را شاکریم توانستیم سه امتیاز مهم و حساس را بگیریم هفته آینده هم یک بازی سخت و حساس در کرمان با تیم خوب مس داریم امسال لیگ یک ماراتن سخت است چون هیچ بازی آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

دغاغله در پایان افزود: امسال همه مجموعه خیبر دست به دست هم دادند تا این تیم به لیگ برتر صعود کند از دکتر عبدی مالک محترم تیمی که با تمام وجود برای این تیم مردمی زحمت می‌کشد تشکر می‌کنم هیچ کم و کاستی برای این تیم نگذاشته‌اند و در آخر از هوادارانمان تشکر می‌کنیم که در هر بازی ورزشگاه را پر می‌کنند انشالله امسال با همت این هواداران در پایان فصل جشن صعود را بگیریم.