۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
حضور در خرم‌آباد را به فال نیک می‌گیرم؛

ستاری و سودای بازگشت به لیگ برتر با خیبر

مدافع با تجربه خیبر خرم‌آباد امیدوار است با این تیم به لیگ برتر صعود کند تا دوباره طعم بازی در اولین سطح فوتبال ایران را تجربه کند.
کد خبر: ۱۲۳۱۲۷
به گزارش"دی اسپورت"؛ محمد ستاری در مورد پیروزی خیبر مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی سختی بود. تیم نفت مسجدسلیمان خیلی فشرده و خوب دفاع می کردند. یکی دوتا موقعیت هم در ضد حمله داشتند ولی خدا را شکر توانستیم خوب مدیریت‌شان کنیم و در دقیقه ۴۶، اولین دقیقه وقت‌های اضافه نیمه اول در وقت خیلی خوبی هم توانستیم به آن‌ها گل بزنیم. اگر در نیمه دوم یک مقدار باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم خدا را شکر با همان نتیجه بازی به اتمام رسید.

او که همواره مسیر خوبی را در چند سال اخیر سپری کرد و نایب قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی حذفی و سوپرجام و سابقه بازی در مرحله حذفی آسیا را در کارنامه دارد، پارسال با بدشانسی و سقوط تیمش مس کرمان مواجه و در نهایت راهی لیگ یک شد ادامه داد: همونطور که گفتید آمار من این چند ساله خوب بوده پارسال هم نتیجه تیمی را کنار بگذاریم سال فوتبالی خوب خودم بود ولی متاسفانه آن طوری که باید پیش نرفت موارد زیادی بود که خیلی به آن‌ها پرداخته شد اینجا هم جای آن نیست که به آن بپردازیم. متاسفانه مشکل برای تیم پیش آمد و همانطور که می گویید به علت تغییر قوانین و کم شدن سهمیه بزرگسال تیم‌ها خیلی از بازیکنان با استعداد راهی لیگ یک شدند و حتی برخی بیرون ماندند و من هم در نهایت مجبور شدم بعد از ۹ سال حضور مداوم در لیگ برتر به لیگ یک بیایم ولی این موضوع را به فال نیک می‌گیرم و با قدرت برای تیمم می‌جنگم تا حضور مجدد در لیگ برتر را این بار با خیبر تجربه کنم.

این بازیکن که دیر به تیمش اضافه شد ولی با پاس گل کارش را شروع کرد در این خصوص توضیح داد: تیم دو سه هفته‌ اول فصل در خرم آباد تمرین داشت. ۱۵-۱۴ روز هم در تهران اردو داشتند. من آخرین روزهای اردوی تهران اضافه شدم و حالا خدا را شکر توانستم خودم را خیلی زود با شرایط تطبیق بدهم و بتوانم به تیم کمک بکنم. در بازی قبل مقابل چادرملو اولین بازی من بود. خدا را شکر توانستیم اولین برد خارج از خانه‌مان را بیاوریم. در دو بازی قبلی خیلی بازی‌های خوبی انجام می دادیم اما متاسفانه نتیجه نگرفتیم و دوتا بازی را یک بر صفر واگذار کردیم. بازی قبل من هم توانستم کمک بکنم و همه بچه ها با تجربه‌ای که از بازی‌های قبل کسب کرده بودند توانستیم با اینکه یک هیچ عقب افتادیم اولین پیروزی خارج از خانه‌مان را کسب کنیم و سر و سامانی در جدول بگیریم. امیدوارم هفته به هفته همینطوری اوضاع‌مان خوب پیش برود.

ستاری در پایان افزود: بازی خیلی سنگین با مس در کرمان داریم امیدوارم از این بازی بتوانیم امتیاز بگیریم و دست پر از زمین بیرون بیاییم و شرایط‌مان را بهتر کنیم. مس کرمان قطعا جزو تیم‌های خوب امسال است. چه از نظر هزینه چه از نظر بازیکنانی که به خدمت گرفتند. نتوانستند نتیجه بگیرند و قطعا همینجوری نمی‌ماند جزو تیم‌های خوب لیگ یکی است و به نتایج گذشته این تیم توجه نمی‌کنیم. می دانیم چه بازی سختی داریم. شرایط کرمان شرایط خاصی است چه از نظر آب و هوایی چه تیم شان. با تمام قدرت می‌رویم و امیدوارم بتوانیم امتیازات لازم را کسب کنیم.