۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
هواداران نتیجه حمایت را دیدند؛

دانایی: خیبر امسال کار سختی دارد اما مصمم هستیم

بازیکن لیگ برتری خیبر می‌گوید تمام تلاششان این است طلسم صعود را بشکنند.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۰
به گزارش"دی اسپورت"؛ سجاد دانایی در مورد پیروزی خیبر مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: بازی بسیار سخت بود. خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز خوب و شیرین را به دست بیاوریم. تیم مسجدسلیمان یک تیم خوب و قلدر و قابل احترامی بود. توانستیم با تلاش همه بچه ها آن‌ها را ببریم و دل هواداران را شاد کنیم.

او در خصوص نتایج خوب خیبر ادامه داد: خدا را شکر توانستیم چهارمین بردمان را به دست بیاوریم. سومین برد پیاپی‌مان بود. بازی‌ها همه سخت است. واقعا همه تیم‌ها امسال خوب هستند ۷ تیم مدعی صعود هستند حالا آن طوری که من دیدم و دنبال کردم همه مهره‌ها و کادرفنی خوبی دارند و مدعی هستند. تیم ما امسال کار خیلی سختی دارد اما بچه‌ها خیلی مصمم هستند همه یک دل هستیم تا امسال طلسم شهر خرم آباد را بشکنیم و بتوانیم این شهر را صاحب یک تیم لیگ برتری بکنیم.

دانایی در پایان افزود: یک تشکر ویژه بکنم از دکتر عبدی عزیز، در این شرایط سخت اقتصادی برایمان سنگ تمام گذاشتند و از هواداران خیبر هم یک تشکر ویژه‌تر بکنم. در هفته‌های ابتدایی درست است که نتیجه نگرفتیم ولی هیچ موقع ما را تنها نگذاشتند و بازی‌هایی که میزبان بودیم به ورزشگاه آمدند و تشویق‌مان کردند، همین مایه دل گرمی ما است. نتیجه‌اش را هم دیدند که ما الان سه برد از سه بازی خانگی داریم. انشاالله امسال بتوانیم دلشان را شاد و خرم آباد را وارد عرصه لیگ برتر بکنیم.
ترند های روز