۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
چالش مدافعان سایپا برابر مهاجم لرستانی؛

رحمتی ستاره زهردار خط حمله آریو

مهاجم لرستانی آریو اسلامشهر در جمع برترین مهاجمان و گلزنان لیگ یک قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۱
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ علیرضا رحمتی بازیکن سابق تیم‌های رده پایه باشگاه استقلال که در فصل جاری در تیم آریو اسلامشهر توپ می‌زند، توانسته در ۶ مسابقه‌ای که برای این تیم به میدان رفته است، نمایش قابل قبولی را در ترکیب تیم تازه لیگ یکی شده اسلامشهر داشته باشد به طوری که حضور و گلزنی این مهاجم جوان در پیکان خط حمله آریو؛ خط حمله این تیم را به یکی از زهردارترین خطوط هجومی بین تیم‌های لیگ یکی تبدیل کرده است، آریو اسلامشهر با ۵ گل زده به لحاظ رتبه بندی به همراه تیم‌هایی چون شهر راز شیراز، پارس جنوبی جم، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان و خلیج فارس ماهشهر در رتبه سوم برترین خط حمله لیگ یک قرار گرفته است.

علاوه بر آن رحمتی با سه گلی که برای اسلامشهری‌ها به ثمر رسانده توانسته با همین تعداد گل در ۶ هفته ابتدایی خود را به عنوان یکی از برترین مهاجمان و گلزنان لیگ یک معرفی کند.

نکات جالب توجه در مورد سه گل رحمتی اینکه،  گل اول او برابر مس شهربابک در خانه حریف سه امتیازی بوده و دو گل دیگرش نیز در شرایطی در دیدار‌ برابر شهرراز شیراز و نفت مسجدسلیمان به ثمر رسیده که اسلامشهری‌ها این دو بازی را به ترتیب با تساوی و برد پشت سر گذاشته‌اند. آریو اسلامشهر در هر سه مسابقه‌ای که پای این مهاجم به گلزنی باز شده، شکست نخورده است و نکته بعدی اینکه وی دو گل از سه گل خود را در خارج از خانه و یک گل را در داخل خانه وارد دروازه حریفان کرده است.

البته رحمتی فصل قبل نیز با وجود اینکه از نیم فصل دوم راهی تیم آریو شد و در پست غیر تخصصی در تیمش به میدان رفت توانست خوش بدرخشد و آمار خوبی را نیز از خود بجا بگذارد، وی ابتدای فصل گذشته از امیدهای استقلال به تیم خیبر خرم‌آباد انتقال یافت اما در این تیم فرصت زیادی برای اثبات توانایی‌های خود بدست نیاورد تا در نیم فصل دوم‌ راهی اسلامشهر شود.

علارغم اینکه او تا زمان پیوستنش به تیم آریو در پست تخصصی مهاجم نوک برای تیم‌های تحت قراردادش به کار گرفته می‌شد اما او در ۱۳ مسابقه رسمی فصل پیش تیمش در پست‌های هافبک وسط و وینگر چپ برای این تیم به میدان رفت و با توجه به اینکه در پست‌های غیر تخصصی در ترکیب تیمش قرار گرفت نتوانست گلی را به ثمر برساند اما موفق به ثبت ۴ پاس گل و گرفتن یک پنالتی شد.

روحیه جنگندگی و انگیزه بالای مهاجم جوان و اصالتا لرستانی آریو اسلامشهر سبب شده است تا جواد زرینچه حساب ویژه‌ای را در خط حمله تیمش بر روی این مهاجم جوان و با انگیزه باز کند.

تیم مدعی سایپا که هفته گذشته برابر خلیج‌فارس ماهشهر نخستین شکست فصل خود را تجربه کرده است در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک باید برابر آریویی قرار بگیرد که هر چند در هفته‌های اخیر نتوانسته نتایج مطلوبی را کسب کند و موفق به گلزنی برابر نفت و گاز شود، اما حضور و انگیزه بالای بازیکنان جوانی چون علیرضا رحمتی و... در ترکیب و پیکان خط حمله این تیم می تواند خط دفاعی نارنجی‌پوشان را در مسابقه فردا وارد چالش جدی‌تری کند.
ترند های روز