۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
داماش گیلان 3 - خلیج فارس بندرماهشهر 2؛

بازگشت علی نظر به داماش با شوک پیروزی

داماش با حضور علی نظر محمدی موفق شد تا نخستین برد خود را در لیگ یک به دست بیاورد.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۷
بازگشت علی نظر به داماش با شوک پیروزی
به گزارش"دی اسپورت"، داماش پس از نتایج ضعیفی که اخیرا به دست آورده در کادرفنی خود تغییراتی ایجاد کرد و علی نظرمحمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

داماش گیلان عصر امروز در دیدار خانگی به مصاف خلیج فارس رفت، شاگردان قنواتی در دیدار قبلی موفق شدند در خانه سایپا صدرنشین را ۲-۰ شکست بدهند.

امروز داماش با ترکیب زیر به میدان رفت: اشکان توانا، مجتبی بیژن، آرمین انبساطی، سعید طالبی محمد خرم‌الحسینی، محمد رستمی، مهدی رستمی، حسین حق شناس، رضا زاهد تبار، پژمان نجات، علی مصطفایی.

در سوی دیگر علیرضا حیدری، رضا بلیوند، نیما درودی، کمیل حیدری، سجاد عباسی، سجاد مشکل‌پور، میلاد نجفی، علیرضا قنبری، امیر علیدادی، محمدجواد عباسی و مهدی حنفی یازده بازیکن منتخب قنواتی بودند.

آرمین انبساطی در نیمه نخست تک گل دیدار را در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم اما تیم قنواتی سوار بر بازی شد و در دقایق ۵۳ و ۶۰ توسط عباسی و علیدادی نتیجه را برگرداندند.

امیرحسین یوسفی در دقیقه ۷۱ بازی را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۸۵ سعید طالبی گل برتری داماش را به ثمر رساند تا سه امتیاز مهم در شهر باران بماند.

داماش پس از این پیروزی در جدول ۵ امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. خلیج فارس نیز با این باخت امتیازاتش نیز در عدد ۵ باقی ماند و به رده پانزدهم سقوط کرد.