۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

داوود سید عباسی سرمربی دریای بابل شد

بازیکن سابق استقلال هدایت تیم دسته اولی دریای کاسپن بابل را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۱۲۳۱۶۳
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ سرانجام باشگاه دریای کاسپین بابل پس از برکناری یونس گراییلی از هدایت تیم بزرگسالان این باشگاه؛ سرمربی جدید خود را به صورت رسمی انتخاب و معرفی کرد.

بر اساس اعلام باشگاه دریای بابل؛ داوود سید عباسی هافبک سابق تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان پس از توافق با جواد رمضانی مدیرعامل این باشگاه در ادامه و تا پایان فصل جاری هدایت تیم دریای بابل را برعهده گرفت.

سیدعباسی در دوران بازی علاوه بر پوشیدن پیراهن تیم ملی در ۱۳ مسابقه، سابقه حضور در تیم‌های مختلفی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فجرسپاسی شیراز، نفت آبادان، استیل آذین، آلومینیوم هرمزگان، ابومسلم خراسان، پارسه تهران، پیکان تهران را دارد و در تیم‌هایی چون پارسه تهران، استقلال جنوب تهران و شهرخودرو مربیگری کرده است. او موفق شده تیم استقلال جنوب تهران را از لیگ دو به لیگ یک برساند.

همچنین با انتخاب سیدعباسی و توافق با مدیرعامل باشگاه دریای بابل، سلمان تاجدار که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون شهرخودرو خراسان، نود ارومیه، خوشه طلایی ساوه، نفت امیدیه، ویستاتوربین و... را دارد به عنوان مربی در کادرفنی دریای بابل فعالیت خواهد داشت.