۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

نعیمی: تا تیم را تحویل ندهند، هزینه نمی‌کنم!

متقاضی مالکیت باشگاه داماش گیلان می‌گوید چگونه اهلیت مالک سابق به مدیرکل ورزش گیلان احراز شده بود که آقای آرمان در جلسه با هواداران لزوم احراز اهلیت خریدار (مالک) جدید را مطرح می‌کنند؟!
کد خبر: ۱۲۳۱۶۶
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ بلاتکلیفی مالکیتی باشگاه داماش گیلان صدای اعتراض هواداران داماش و اهالی فوتبال گیلان را در آورده است، در همین خصوص متقاضی مالکیت این باشگاه گیلانی در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت اظهار داشت: ابتدا لازم می‌دانم کسب اولین پیروزی فصل را به هواداران عزیزمان و بازیکنان باغیرت‌مان تبریک عرض کنم که متاسفانه به دلیل سوء مدیریت صورت گرفته توسط برخی اشخاص، کسب اولین برد برای داماش تا هفته ششم طول کشید.

نعیمی‌پور با انتقاد از عدم پخش زنده و بسته بودن جایگاه VIP در دیدار گذشته داماش اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم آقای الماسخاله روز مسابقه در استان نبودند اما در تعجبم که به چه دلیل و چگونه مجموعه تحت مدیریت ایشان و به صورت مشخص آقای مؤمنی باید زیر نامه چنین درخواستی توسط یک شخص معلوم الحال امضا کنند؟ و هواداران عزیز داماش را محروم از تماشای اولین پیروزی خانگی نمایند؟!

نعیمی‌پور با اشاره به تناقض‌گویی و تعلل متولیان ورزشی در استان گیلان بیان داشت: بعضی آقایان مسئول به جای انجام مسئولیت‌های خود، صحبت‌هایی می‌کنند که جای تأمل دارد و اگر قرار است برای شما اهلیت مالک احراز شود، پس چگونه صلاحیت برخی اشخاص تایید شد تا در یک سال گذشته هر روز یک حاشیه و آبروریزی برای مردم بافرهنگ رشت و تیم با اعتبار داماش به بار بیاورند؟ پس آقایان بهتر است ابتدا به وظایف خودشان در قبال حکم داور عمل نمایند!

وی ادامه داد: عملکرد اداره ورزش و هیات فوتبال را بیشتر می‌توان به خرید زمان برای زیادخواهی‌ها استنباط کرد و هر روز که آقای زحمتکش همراه رئیس هیات فوتبال به دفتر مدیرکل می‌روند و طرحی را ارائه می‌کنند و ایشان هم خواسته یا ناخواسته با زیاده خواهی آقایان همراهی می‌کند و یک روز می‌گویند تعیین وضعیت باید رأی بدهد تا بعد از گذر زمان آقای نورشرق اعلام می‌کند در حیطه وظایف من نیست و روزی دیگر به دادگاه و روزی هم به نظر داور و … موکول می‌کند!

نعیمی‌پور خاطرنشان شد: طبق قرارداد امتیاز باشگاه باید در تاریخ هفتم شهریور تحویل بنده می‌شد و با توجه به خلف وعده و اقدامات خودسرانه‌ای که موجب به ضرر و زیان به این تیم شد، بنده دیگر تا زمان تحویل تیم مبلغی را پرداخت نخواهم کرد.

متقاضی مالکیت داماش ادامه داد: آقایان بهتر است کمی اطلاعات حقوقی کسب کنند یا اگر هم نظیر بنده تخصص حقوقی ندارند از اشخاصی که در عرصه حقوقی فوتبال صاحب نظر هستند مشاوره بگیرند تا به جای همراهی با درخواست زیادخواهی و درخواست هزینه‌های تیم درهفته‌های اخیر؛ می‌بایست در جریان باشند که امتناع از تحویل تیم در زمان مقرر و نتایج ضعیف تیم در هفته‌های اخیر حتی نیازمند بررسی مجدد در خصوص ارزش مادی امتیاز تیم نسبت به ابتدای فصل است.

وی گفت: طبق رأی داور پرونده صریحأ به مدیرکل اعلام شد که پروانه فعالیت (صادر نشده) آقای زحمتکش را ابطال و سپس برای بنده پروانه جدید صادر شود، اما توسط متولیان امر با بهانه‌تراشی‌های شبهه حقوقی از انجام این حکم داور امتناع شد!

نعیمی: تا تیم را تحویل ندهند، هزینه نمی‌کنم! 

نعیمی‌پور گفت: در حالی از بنده انتظار تمکین از زیادخواهی‌های مطرح شده را دارند، که علاوه بر خلف وعده در تحویل تیم، در یک سال گذشته هیچ‌کس با رضایت از این باشگاه جدا نشده است و کلی پرونده مطالبه مالی در فدراسیون بر علیه این باشگاه در جریان است و به ندرت شاهد تسویه حساب توسط اعضای سابق تیم هستیم؛ پس چگونه از بنده با این حجم از شکایات مطرح شده انتظار پرداخت کل ثمن معامله را دارند؟!

وی گفت: خواهشا مسئولین به جای سنگ اندازی به وظایف قانونی خود عمل کنند و بیش از پیش وجهه خود را نزد مردم خدشه دار نکنند، داماش با این هواداران بی‌نظیرش پتانسیل خیلی بالایی دارد که به دلیل سوء مدیریت صورت گرفته موجب آزردگی خاطر عاشقانش شده است.