۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

پرسپولیس مدیون تلاش‌های دو شهاب در قزوین!

پرسپولیس موفق شد در قزوین با هتریک مهاجم خود تیم پیکان را از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۱۲۳۲۰۸
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ تیم پرسپولیس امروز موفق شد در هفته ششم لیگ برتر؛ تیم پیکان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

پرسپولیس پیروزی در این مسابقه را مدیون تلاش‌های دو شهاب در شخصیت‌های متفاوت است! ابتدا شهاب زاهدی مهاجم این تیم که توانست با درخشش در بازی امروز هتریک کرده و هر سه گل تیمش را به ثمر برساند و بیشترین نقش و تاثیرگذاری را در کسب پیروزی ارزشمند سرپوشان داشته باشد.

پرسپولیس علاوه بر زاهدی مدیون تلاش‌های یک شهاب دیگر در قزوین است، شهاب زندی مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین که بانی برگزاری این مسابقه بر روی زمین چمن ایده‌آل شد.

دیدار امروز دو تیم با درخواست باشگاه پیکان و موافقت سازمان لیگ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، ورزشگاهی که چمن آن به تازگی و با تلاش و پیگیری‌های شهاب زندی مدیرعامل جوان باشگاه شمس آذر قزوین مورد ترمیم قرار گرفته و از شرایط مطلوب‌تری برای برگزاری مسابقات برخوردار است.

کیفیت ایده‌آل چمن ورزشگاه سردار آزادگان امروز موجب شده بود تا هر دو تیم علی الخصوص پرسپولیس مشکلی برای اجرای تاکتیک‌های خود بر روی زمین نداشته باشد.

پرسپولیس مدیون تلاش‌های دو شهاب در قزوین!

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی نیز در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان ابراز رضایت کرد، او در مورد چمن این ورزشگاه و اینکه آیا امکان دارد در آینده پرسپولیس به این ورزشگاه بیاید، اظهار داشت: اینکه ما ورزشگاه خوبی نداریم قطعاً روی کار تاکتیکی‌مان اثر منفی می‌گذارد، ولی خیلی دوست داشتیم که استادیومی باشد که چمن خوبی داشته باشد. به نظرم چمن کمی بلند بود، ولی از آزادی خیلی بهتر بود. البته جا دارد باز هم بهتر از این شود.

گفته می‌شود باشگاه شمس آذر به تنهایی برای عملیات بازسازی و ترمیم چمن ورزشگاه سردار آزادگان و شهید رجایی قزوین که زمین مسابقاتی و تمرینی این تیم محسوب می‌شوند حدود یک میلیارد هزینه کرده است تا تیم‌های فوتبال این باشگاه در مسابقات خود مشکلی و دغدغه بابت زمین مسابقه و تمرینی نداشته باشند.