۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
فجرسپاسی 2 دریای بابل 2؛

کامبک های دریا علیه صدرنشینی فجر در بابل

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز دو مرتبه برتری خود را مقابل دریای بابل از دست داد، تا نتواند در کنار خیبر صدرنشین جدول شود.
کد خبر: ۱۲۳۲۴۴
کامبک های دریا علیه صدرنشینی فجر در بابل
به گزارش "دی اسپورت"، یکی از دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و در پایان شاگردان مهدی رجب زاده که عملکرد خوبی طی هفته‌های اخیر داشته‌اند، مقابل میهمان خود به تساوی 2 بر 2 دست یافتند و این تساوی در حالی رخ داد که دو مرتبه از حریف خود پیش افتاده بودند.

برای دو تیم نفرات زیر در این مسابقه به میدان رفتند: 

ترکیب فجرسپاسی:
علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمد امیدی‌فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، علی نجفی، سعید زارع، محسن سیفی، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار، ابوالفضل بابایی
سرمربی: مهدی رجب زاده

ترکیب دریای بابل: 
علی محسن‌زاده، علی خانلرزاده، صالح غلامی، امید منصوری، مجتبی ممشلی، سینا خادم‌پور، امیرحسین باقرپور، محمدحسین باباگلی، مهدی ایزدی، ابوالفضل آذرنوشان، مرصاد فلاح نژاد
سرمربی: داوود سیدعباسی

در این مسابقه تیم فجر به دنبال 3 امتیاز و رسیدن به صدر بود و طبیعی بود در خانه عملکرد بهتری داشته باشد. آنها کار را بهتر آغاز کردند و توانستند با ضربه پنالتی علی نجفی که ستاره این روزهای شیرازی‌ها است در دقیقه 20 به گل اول دست یابند. آنها تا پیش از پایان نیمه اول می‌توانستند دو گل دیگر هم به ثمر برسانند، اما موقعیت سوزی مهاجمان این تیم به نظر گزاف سختی برای آنها در پایان مسابقه داشت.

با شروع نیمه دوم تلاش تیم دریای بابل برای جبران نتیجه آغاز شد و آنها فشار زیادی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کردند و سرانجام روی به هم ریختگی مدافعین حریف که چند اشتباه پی در پی داشتند، با ضربه محمدحسین باباگلی در دقیقه 50 گل اول را به ثمر رساندند.

پس از این گل بار دیگر حملات فجری‌ها آغاز شد و اینبار آنها با یک حرکت تکنیکی از بوعذار و حرکت در عرض این بازیکن که با شوتی تماشایی همراه شد  در دقیقه 63 گل دوم را وارد دروازه علی محسن زاده کردند.

پس از این گل بار دیگر تلاش بازیکنان تیم میهمان برای جبران آغاز شد و آنها سرانجام در دقیقه 80 به یک ضربه پنالتی دست پیدا کردند و موفق به ثبت گل تساوی در دقییه 80 توسط سینا قنبرپور شدند.

شاگردان مهدی رجب زاده به این 3 امتیاز نیاز مبرم داشتند و تلاش زیادی برای زدن گل بعدی در دقایق باقی مانده کردند که در پایان تلاش آنها ثمری نداشت و به یک امتیاز از این مسابقه خانگی سرنوشت ساز بسنده کردند.

با این تساوی فجر که می‌توانست با 18 امتیاز در کنار خیبر در صدر جدول قرار بگیرد، 16 امتیازی باقی ماند و از سوی دیگر دریای بابل که تیم قعرنشین جدول رده بندی است یک امتیاز گرفت تا 4 امتیازی شود، اما همچنان در رتبه آخر جدول 18 تیمی مسابقات باقی ماند.