۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
به زودی ورق برمی‌گردد؛

حمایت قاطع مدیرعامل آریو اسلامشهر از زرینچه

مدیرعامل باشگاه آریو اسلامشهر  ازحمایت قاطعانه هیئت مدیره این باشگاه از جواد زرینچه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۳
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ آریو اسلامشهر فصل جاری را با نمایشی فراتر از حد تصور آغاز کرد و توانست در همان سه هفته ابتدایی تیم‌های پرمهره مس شهربابک، شهر راز و نفت مسجدسلیمان را متوقف کند اما در ادامه این تیم برابر سایر رقبا با چالش جدی روبرو شد و نتوانست نتایج دلخواه فوتبالدوستان اسلامشهری را بدست بیاورد.

هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک روز گذشته با برگزاری ۵ مسابقه باقی مانده به پایان رسید، که در یکی از این دیدارها تیم آریو اسلامشهر نتوانست از فرصت و امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک مغلوب مس کرمان بحران زده شد.

پس از پایان این مسابقه هواداران اسلامشهری حاضر در ورزشگاه که نسبت به نتایج و عملکرد تیم آریو معترض بودند، شعارهایی را علیه جواد زرینچه و دستیاران وی سر دادند. با وجود اعتراض فوتبالدوستان اسلامشهری به نتایج اخیر تیم آریو اما مدیرعامل این باشگاه نظر دیگری دارد، او پس از بازی با حضور در رختکن این تیم حمایت قاطع خود را از سرمربی و اعضای کادرفنی‌اش اعلام کرد و اعتقاد دارد که در ادامه لیگ ورق برای آنها باز خواهد گشت.

مهدی نوروزی مدیرعامل باشگاه آریو اسلامشهر در این خصوص به خبرنگار "دی‌اسپورت" گفت: ما در ابتدای راه هستیم. تنها ۸ هفته از لیگ گذشته است و اعتقاد دارم فرصت‌ زیاد و مناسبی برای جبران نتایج اخیر و کسب امتیازات لازم داریم از این رو و برای تحقق این امر حمایت قاطع خود را از جواد زرینچه و کادرش اعلام می‌کنیم.

نوروزی ادامه داد: تاکنون سعی کرده‌ایم بر اساس اصول حرفه‌ای امورات را پیش ببریم و با هر موضوع و مسئله‌ای با تعامل برخورد کرده و آن را مورد کارشناسی قرار دهیم. مدیریت باشگاه آریو اسلامشهر تابحال در انجام وظایف ستادی خود از هیچ گونه حمایتی دریغ نکرده است از این رو حامی صد در صد جواد زرینچه در ادامه لیگ خواهد بود.