۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
مربیان سه تیم شرکت مس نقره داغ شدند؛

محرومیت برای عوامل ۵ تیم دسته اولی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده‌های مطروحه مسابقات تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۲۷۰
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ آرای انضباطی صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

آرای انضباطی بازی پارس جنوبی جم - مس شهربابک
در مسابقه دو تیم پارس جنوبی جم و مس شهربابک که در تاریخ ۱۰ مهرماه برگزار شد تخلفاتی مبنی بر پرتاب بطری آب از سوی تماشاگران مس شهربابک صورت گرفت؛ این باشگاه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مسعود جنتی معصوم مربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

آرای انضباطی بازی خلیج فارس ماهشهر - سایپا تهران
دیدار دو تیم خلیج فارس ماهشهر و سایپا تهران در تاریخ ۱۶ مهرماه برگزار شد؛ محمدحسن تمیمی سرپرست تیم خلیج فارس ماهشهر در این مسابقه به دلیل رفتار غیر ورزشی از سوی کمیته انضباطی توبیخ شد.

آرای انضباطی بازی نفت مسجدسلیمان - آبی‌پوشان ملاثانی
تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار در بازی برابر آبی پوشان جنوب که در تاریخ ۲۲ مهرماه برگزار شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

فرزاد بهزادی مربی تیم نفت مسجدسلیمان نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی توبیخ شد.

آرای انضباطی بازی سایپا تهران - آریو اسلامشهر
تیم آریو اسلامشهر به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار در دیدار برابر سایپا تهران به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

حسین میرزاحسینی‌پور مدافع آریو اسلامشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) دو جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

آرای انضباطی بازی پارس جنوبی جم - شهر راز شیراز
امیدرضا روانخواه سرمربی پارس جنوبی جم به دلیل عدم حضور در کنفرانس خبری پس از بازی با شهر راز شیراز که در تاریخ ۲۲ مهرماه به میزبانی پارس جم برگزار شد به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

تیم پارس جنوبی جم در این مسابقه به دلیل نقض مقررات و تاخیر در حضور آمبولانس در ورزشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

آرای انضباطی بازی نفت و گاز گچساران - مس شهربابک
امجد شکوه مقام مربی تیم مس شهربابک در دیدار برابر نفت و گاز گچساران که در تاریخ ۲۲ مهرماه به میزبانی شهر گچساران برگزار شد، به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*آرای انضباطی بازی مس سونگون - چادرملو اردکان
تیم مس سونگون ورزقان و چادرملو اردکان هر کدام به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار در مسابقه هفته ششم که در تاریخ ۲۲ مهرماه به میزبانی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد به پرداخت ۱۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

آقایان حیدر جعفری و بابک احمد زاده مربیان تیم مس سونگون به دلیل رفتار غیر ورزشی با مربی تیم مقابل هر کدام یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

یوسف تقی‌پور دیگر مربی تیم مس سونگون نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) سه جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

بابک رضی مربی تیم چادرملو به دلیل رفتار غیر ورزشی از سوی کمیته انضباطی توبیخ شد.

*آرای انضباطی بازی مس کرمان - خیبر خرم آباد
مسابقه دو تیم مس کرمان و خیبر خرم آباد در تاریخ ۲۳ مهر ماه برگزار شد که در این مسابقه از سوی رضا یوسفی شاهرخ آبادی مربی مس کرمان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی نسبت به مقام رسمی مسابقه صورت گرفت وی دو جلسه از همراهی تیم خود با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت این کمیته محروم بوده و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند. با صدور این رای از قرار دستور موقت رفع اثر می‌گردد.

مهدی نامجو مربی تیم مس کرمان نیز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه داور یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.