۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
خوشه طلایی 0 - شهر راز شیراز 1؛

وضعیت در تیم اردبیلی فراتر از بحران شد!

تیم فوتبال شهر راز شیراز موفق شد در دیداری خارج از خانه خوشه طلایی را با یک گل از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۱۲۳۳۱۲
وضعیت در تیم اردبیلی فراتر از بحران شد!
به گزارش دی اسپورت"، یکی از دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول به میزبانی شاگردان وحید کلهر مقابل شهر راز شیراز برگزار شد که از تیم‌ تازه وارد مسابقات به شمار می‌رود و با خرید امتیاز آرمان گهر به رقابت‌ها وارد شده است.

ترکیب شهر راز شیراز در این مسابقه با مهرداد بشاگردی، محمدرضا فیروز زاده، محمد امینی، سپهر روزی طلب، میلاد غریبی، حسین فاضلی، رضا آقابابایی، علی محمدی، کمال الدین نیک خوی، جواد نصیر و مجید بهروزی تشکیل شد و شاگردان ستار زارع در دقیقه 82 موفق شدند روی تعویض طلایی این مربی با ضربه روح الله صفویان پور به گل برتری و ارزشمند این مسابقه که 3 امتیاز برای آنها به همراه داشت، دست پیدا کنند.

با این شکست شرایط برای خوشه طلایی که به نظر می‌رسد این فصل کار بسیار دشواری برای ماندن در لیگ دسته اول دارد، بیش از پیش سخت شد، این تیم 7 امتیازی و در رتبه شانزدهم باقی ماند. از سوی دیگر اما شهر راز 15 امتیازی شد و توانست فاصله‌اش را با صدرنشین مسابقات که در پایان هفته هشتم 19 امتیازی بود، کاهش بدهد.

وحید کلهر شروع ضعیفی با خوشه طلایی در مسابقات داشته و باید دید پرویزی که در ابتدای فصل به هیچ وجه حاضر به فروش امتیاز تیم خود نداشت و مبالغ بالایی را طلب می‌کرد، برای خروج تیمی که چند سالی است در لیگ دسته اول حضور دارد و حالا در بحران واقعی گیر افتاده، چه فکری خواهد کرد.