۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

محسن زاده: اسیر قوانین سخت فوتبالی شدم

گلر دریا بابل دلایل حضورش در لیگ یک را توضیح می دهد.
کد خبر: ۱۲۳۳۵۶

به گزارش"دی‌اسپورت"، علی محسن زاده گلر یک دریا بابل که با داود سید عباسی به ساحل آرام لیگ یک رسیده اند و نتایج مطلوبی کسب کرده اند در رابطه با تغییر مثبت در کادرفنی و شوک مثبت در این تیم گفت: خدا را شکر شوکی که به تیم ما با آمدن آقای سیدعباسی وارد شد مثبت بوده و نتایجی هم که تا به الان کسب کرده ایم نتایج خوبی بوده مثل تک امتیازی که مقابل فجر مدعی به دست آوردیم تمامی بچه ها از حضور آقای سیدعباسی خرسند هستند چرا که ایشان از جنس فوتبال است و امیدواریم که نتایج خوبی در کنار سرمربی خوبمان به دست بیاوریم.

او در رابطه با اینکه چقدر طول می کشد که دریا بابل خودش را پیدا کند و به اواسط جدول برسد عنوان کرد: تمامی بچه ها با تغییر در کادر فنی انگیزه مضاعف دارند که در دو بازی قبلی هم این را نشان داند و مطمئنا تا نیم فصل اتفاقات بسیار خوبی برای تیم ما رخ خواهد داد و نتایجی که در شان دریا بابل است خواهیم گرفت.

دروازه‌بان‌ دریای بابل در رابطه با فراز و نشیبش در فصل نقل وانتقالات و کوچش از لیگ برتر به لیگ یک در حالی که پیشنهادات خوبی از لیگ برتر داشت گفت: قطعا از این روند خیلی راضی نیستم  پارسال در اوایل فصل پیشنهادات خوبی از تیم های بزرگ مثل تراکتور،هوادار و... داشتم که به دلیل قراردادم با نفت مسجد سلیمان و عدم صدور رضایت نامه توسط مدیران این تیم نتوانستم جدا شوم‌ و در همان سال هم تیم ما سقوط کرد و با بدشانسی بنده فداراسیون قوانینی را تنظیم کرد که تیم هام مجبور به خرید یک گلر بالای ۲۵ و یک گلر زیر ۲۳ سال شدند که بدین ترتیب نه من بلکه چندین بازیکن بدون تیم ماندند، بعد از این اتفاقات با صحبت هایی که با آقای کمالوند داشتم با تیم خیبر قرار داد امضا کردم و به این تیم رفتم. بازی های دوستانه خوبی پشت سر گذاشتیم ولی قبل از شروع لیگ شرایط به گونه ایی رقم خورد که مجبور به ترک خیبر شدم و به تیم  دریا بابل پیوستم.

محسن زاده در پایان افزود: از هواداران فوق‌العاده دریا بابل تشکر می کنم که در همه بازی ها به ما لطف دارند و سنگ تمام می گذارند و همیشه مرا از روی سکو ها شرمنده می کنند امیدوارم که بتوانیم لطفشان را جبران کنیم.

ترند های روز