۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
اقدام تحسین برانگیز مدافع خوزستانی نفت؛

احترام نظامی هاشمی‌فرد به پدر پس از شلیک تماشایی!

مدافع نفت مسجدسلیمان پس از به ثمر رسیدن گل نخست تیمش در اقدامی تحسین برانگیز شادی پس از گل خود را با احترام به پدر به پایان رساند.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۵
احترام نظامی هاشمی‌فرد به پدر پس از شلیک تماشایی!
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ هفته نهم رقابت‌های لیگ یک روز جمعه ۵ آبان برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم، حساس و البته پربرخورد این هفته نفت مسجدسلیمان موفق شد تیم چادرملو را با نتیجه ۳ بر دو در خانه شکست دهد و سومین باخت فصل را به این تیم مدعی تحمیل کند.

امین هاشمی فرد مدافع خوزستانی نفت مسجدسلیمان که هفته گذشته در دیدار برابر شهرراز شیراز توانسته بود در قلب خط دفاعی عملکردی قابل قبولی داشته باشد؛ در این مسابقه نیز توانست بازی بهتری از خود در ترکیب نفت به نمایش بگذارد و بر روی پیروزی پرگل تیمش نقش بسزایی داشته باشد.

او ابتدا از پشت محوطه با شلیکی تماشایی قفل دروازه تیم چادرملو را باز کرد تا این گل نقطه سرآغاز پیروزی پرگل خانگی نفت برابر این تیم مدعی باشد، هاشمی‌فرد پس از به ثمر رساندن گل نخست تیمش در اقدامی کاملا تحسین برانگیز ترجیح داد تا شادی گل خود را با احترام به پدر به پایان برساند، این مدافع پس از به ثمر رساندن گل به سمت پدرش که در میان تماشاگران نظاره‌گر مسابقه بود رفت و به وی احترام نظامی گذاشت.

مدافع خوزستانی و بومی نفت مسجدسلیمان علاوه بر گل نخست زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش نیز شد، او با پاسی که به عباس عسکری ارسال کرد سبب شد تا گل سوم نفتی‌ها به ثمر برسد.