۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
دانش فنی سیدعباسی بر عملکرد تیم تاثیر گذاشته؛

خادم پور: امیدوارم با شرایط خوب دوباره به لیگ برتر برگردم

مدافع سابق استقلال این روز ها با لباس دریا بابل خوش درخشیده است.
کد خبر: ۱۲۳۳۷۷
به گزارش"دی اسپورت"، سینا خادم پور مدافع خوش قد و قامت و تنومند دریای بابل که در هفته های اخیر به یکی از ستون های اصلی تیم سید عباسی تبدیل شده و در دو هفته اخیر همراه با این تیم نتایج مطلوبی گرفته است، در رابطه با عملکرد دو بازی قبلی تیم خود به خبرنگار ما گفت: در دو بازی گذشته  ۴ امتیاز کسب کردیم در حالی که می توانستیم امتیاز کامل را به دست بیاوریم. بازی قبلی با فجر بازی سنگینی بود ما هم انگیزه بالایی داشتیم و برای برد وارد زمین شده بودیم بازی داخل خانه میزبان بودیم و فشار زیادی بر روی تیم و بازیکنان بود می توانستیم برنده بازی باشیم ۲ گل زدیم ۲ تا هم به تیرک دروازه زدیم و بدشانس بودیم که بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید، فجر هم تیم با ریشه ای است و بازیکنان و مربی خوبی دارد که در حال حاضر صدرنشین لیگ هستند. بازی هفته نهم هم با شهرداری آستارا بود که توانستیم برنده بازی باشیم ۲ گل بثمر رساندیم و چند موقعیت داشتیم که خدا را شکر لایقش بودیم و برنده بازی شدیم. برای شهرداری آستارا هم آرزو موفقیت دارم بنظرم دو بازی گذشته توانستیم از شرایط میزبانی خوب استفاده کنیم و کمی شرایط تیمی و جایگاهی مان را داخل جدول ارتقا بدهیم، تیم خیلی خیلی خوبی داریم و می‌خواهیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: آقای سید عباسی هم در این دو هفته نکات کلیدی فنی خوبی ارائه کردند که بر روی عملکرد ذهنیتی و شخصیتی تیم تاثیر گذار بود. انشاالله تداوم داشته باشد و همه از کنار هم بودن لذت ببریم.

مدافع بلند قامت دریای بابل در رابطه با مشکلات فصل قبل این تیم و شرایط این فصل این تیم اظهار داشت: فصل گذشته باشگاه درگیر مشکلات مالکیتی و بدهی ها از گذشته بود و فشار زیادی را تحمل می کرد، بالاخره تیم خصوصی و شخصی و نیازمند زمان برای حل مشکلات بود که از قبل شروع فصل هم مشکلات مالکیتی حل شد هم پنجره باشگاه باز و دست باشگاه باز تر شد. تیم خیلی خوبی داشتیم و به نظرم از لحاظ نتیجه و رتبه در پایان فصل جایگاهی در وسط جدول کسب کردیم نه مدعی سقوط و نه صعود بودیم.

مدافع سابق استقلال در رابطه با شرایط و عملکرد فردی خود و امید به بازگشت به لیگ برتر افزود: این فصل اخرین سال از قرارداد با باشگاه دریای بابل است. خوشبختانه یک گل به ثمر رساندم و شرایط فنی و جسمانی خوبی دارم و به عنوان مدافع ذهنیتم این است که  تیمی گل نخوریم و عملکرد دفاعی خوبی داشته باشیم و به عنوان مدافع امیدوارم باز هم برای تیم گل بزنم و با عملکرد تیمی خوبمان با نتایج و شرایط خوب دوباره به لیگ برتر برگردم چون الان در بهترین شرایط سنی و دوران فوتبالی ام هستم.  از لحاظ فوتبالی و ذهنیتی هم تجربه ها بسیاری یاد گرفتم. تمام تلاشم را می کنم که پایان فصل به امید خدا هر چه خیر است برایم اتفاق بیفتد. حدود ۶ فصل لیگ برتر بودم باز هم  قوی تر بر می گردم و تصمیمات و انتخابات بهتری برای آینده فوتبالی ام می گیرم.