۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

بازگشت موثر جعفرزاده به ترکیب داماش

مدافع بومی داماش گیلان پس از بهبودی کامل بازگشت موثری به ترکیب تیمش داشت.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۰
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ داماش گیلان در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک کشور با وجود نمایش و آرایش تهاجمی برابر پارس جم در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد تا نتواند دومین پیروزی خانگی خود را جشن بگیرد.

آزاد جعفرزاده مدافع بومی داماش گیلان که پس از دیدار برابر دریای بابل در هفته پنجم به دلیل بیماری ویروسی ۴ هفته از میادین دور بود، بعد از بهبودی کامل در این مسابقه از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و توانست با وجود چند هفته دوری از تمرینات و شرایط مسابقه گل نخست تیمش را در دقیقه ۲۳ به ثمر برساند تا بازگشت موثری به ترکیب تیمش داشته باشد.

البته جعفرزاده در دو دیدار قبلی برابر خلیج فارس ماهشهر و مس شهربابک شرایط مسابقه را پیدا کرده بود و کادرفنی داماش نیز قصد استفاده از او در ترکیب اصلی این تیم را داشت اما به پیشنهاد کادر پزشکی در راستای بهبودی کامل از لیست داماش خارج شده بود.

مدافع بومی داماش که در سمت خط دفاعی این تیم به کار گرفته می‌شود از ابتدای فصل تا پایان هفته نهم در ۶ مسابقه برای لاجوردی‌پوشان به میدان رفته است که توانسته در هر ۶ دیدار نمایش فردی قابل قبول و مطلوبی را در خط دفاعی تیمش داشته باشد.