۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

سایپا کم باخت‌ترین تیم‌ لیگ یک

تا پایان هفته نهم لیگ دسته اول کشور، سایپا یکی از تیم‌هایی است که کمترین باخت را به نام خود ثبت کرده است.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۴
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ تاکنون حدود دو چهارم مسابقات نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول کشور سپری شده است که طی این مدت تیم سایپا به همراه تیم نفت و گاز گچساران تیم‌هایی هستند که در جدول مسابقات تنها یک شکست مقابل این تیم‌ها به ثبت رسیده تا بدین شکل تا پایان هفته نهم کم‌باخت‌ترین تیم‌های لیگ یک لقب بگیرند. سه تیم‌ داماش گیلان، خلیج فارس ماهشهر و شهرداری آستارا با ۵ شکست بیشترین باخت را در جدول مسابقات دارند. البته سایپا علاوه بر اینکه یکی از کم‌ باخت‌ترین تیم لیگ یک محسوب می‌شود با ۵ پیروزی پس از تیم‌های فجرسپاسی و خیبر خرم آباد به همراه چادرملو اردکان بیشترین برد را در جدول مسابقات دارد.

نکته جالب و البته متفاوت در خصوص دو تیم سایپا و نفت و گاز کم‌باخت‌ترین تیم‌های لیگ یک اینکه نارنجی‌پوشان با ۱۲ گل زده پس از تیم‌های خیبر خرم‌آباد، فجرسپاسی به همراه نفت مسجدسلیمان برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند اما در مقابل نفت و گاز با ۶ گل زده پس از آبی پوشان ملاثانی به همراه شهرداری آستارا و خوشه طلایی بدترین خط حمله لیگ را به نام خود ثبت کرده‌اند. البته نارنجی پوشان علاوه بر در اختیار داشتن یکی از برترین خط حمله‌های لیگ، پس از همین تیم نفت و گاز و به همراه تیم شهرراز شیراز با دریافت ۴ گل یکی از برترین خطوط دفاعی لیگ را نیز به نام خود اخنصاص داده‌اند.

از نکات جالب توجه جدول مسابقات اینکه تیم خیبر خرم‌آباد از مجموع ۹ بازی که برگزار کرده در هیچ یک از این مسابقات با نتیجه تساوی متوقف نشده است تا عدد صفر در تعداد تساوی‌‌ها مقابل نام این تیم درج شود.