۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
بچه‌ها دوست ندارند جدول را از دست بدهند؛

حسینی نسب: تحقق صعود به همدلی مدیران هم بستگی دارد

سرمربی سایپا می‌گوید بازیکنان و کادرفنی دوست دارند که تیم‌شان صعود کند اما برای تحقق این امر مهم نیازمند همدلی مدیران باشگاه نیز هستند.
کد خبر: ۱۲۳۳۹۱
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ سیدمهدی حسینی نسب در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص بازی با خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: این بازی هم به مانند بازی‌های دیگری است که انجام دادیم و یا در ادامه خواهیم داد، هر چند نام، قدمت همه تیم‌ها با یکدیگر متفاوت است اما همانطور که قبلا هم گفتم امسال همه تیم‌های حاضر در لیگ تیم‌های خوبی هستند و این موضوع سبب شده تا تیم‌ها بازی راحتی در پیش نداشته باشند. هر تیمی بازیکنان با کیفیت و با سبک متفاوتی را در اختیار دارد که این موضوع هم باعث شده که هر بازی شرایط خودش را داشته باشد.

حسینی نسب ادامه داد: خیبر جزو تیم‌های مدعی است و هوادارهای پرشماری دارد که می‌خواهند در این بازی از میزبانی‌شان نهایت استفاده را ببرد، مردمان لرتبار و هواداران خیبر مردمان فهیم و خوبی هستند که می توانند بازی خوب و بدون حاشیه را تماشا کنند، دوستان و بازیکنان زیادی را در خرم‌آباد داشتم و دارم و شناخت کافی نسب به آنها دارم و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی برای ما در این بازی بیفتد و حاشیه‌ای ایجاد شود. انشا الله هر تیمی که مستحق پیروزی است بتواند امتیاز کامل را بدست بیاورد.

سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی سبب شد تا تیمش در مجموع دو بازی متوالی ۴ امتیاز از دست بدهد؛ گفت: بازی کردن در آستارا خیلی سخت است، ضمن اینکه بازی بر روی چمن مصنوعی و طی کردن مسافت طولانی تا آستارا نیز کار را برای هر تیمی سخت می‌کند، همه اینها باعث شد تا تیم‌مان تمرکز کافی را روز مسابقه نداشته باشد اما با این وجود خوشبختانه بازی خوبی را انجام دادیم ولی در ضربات آخر کم دقت بودیم و نتوانستیم در نهایت برنده بازی باشیم.

وی افزود: مس شهربابک هم جزو تیم‌های خوب لیگ یک است، با اینکه این تیم را خیلی تحت فشار گذاشتیم، دیدید که سرمربی این تیم نیز به این موضوع اذعان کرد و گفت که تابحال چنین فشاری را تحمل نکرده بودند، موقعیت‌های زیادی داشتیم هم مالکیت توپ را در اختیار داشتیم هم موقعیت گلزنی بدست آوردیم ولی باز هم در ضربات آخر کم دقت بودیم که طول هفته بر روی این مسئله در تمرینات کار کردیم تا مشکل برطرف شود. درست است ۴ امتیاز از دست دادیم اما هنوز این ماراتن ادامه دارد و بازی‌ها و امتیازات زیادی باقی مانده است‌ بچه‌ها مصمم هستند که در ادامه بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند و امتیازات کامل را در بازی‌های آینده بدست آورند.

حسینی نسب اضافه کرد: با توجه به حساسیت مسابقه مطمئن هستیم کمیته مسابقات سازمان لیگ و کمیته داوران به خاطر حساسیت موضوع و برای هر چه بهتر برگزاری این مسابقه تدابیر ویژه‌ای را خواهند اندیشید و از نمایندگان و داوران باتجربه برای این بازی استفاده خواهند کرد، هر چند کمیته داوران و در راس آن جناب افشاریان اشراف کامل به اهمیت مسابقه دارند و نیاز به درخواست ما و یا تیم مقابل نیست اما از کمیته داوران درخواست داریم تا حد الامکان از داوران باتجربه و از داوری که طی هفته‌های اخیر عملکرد و تمرکز مناسبی داشته در بازی‌های حساس و سرنوشت ساز استفاده کنند تا حقی از هیچ تیمی چه ما و چه رقبا تضییع نشود.

سرمربی سایپا در واکنش به این موضوع که تیمش جزو تیم‌های کم باخت، دومین خط دفاعی لیگ و سومین خط حمله برتر لیگ را دارد و پاسخ به این پرسش که آیا این روند را می توانند در ادامه نیز داشته باشند؛ بیان داشت: آمار گویای همه چیز است، بازیکنان تیم مصمم هستند سخت کار و تلاش کنند، بازیکنان ما درست است جوان هستند اما می‌شود گفت که آنها یکدل و جوانان باتجربه‌ای هستند و دوست دارند آینده خوبی داشته باشند در این راستا هم سعی‌شان بر این است که در تمامی خطوط عملکرد و آمار فوق العاده‌ای را به ثبت برسانند و شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند که جدول را از دست ندهند.

او در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حمایت مدیران باشگاه سایپا در فصل جاری نیز به مانند فصل گذشته بوده است یا خیر، گفت: مدیران باشگاه در تلاش هستند تا امکانات لازم را برای موفقیت تیم فراهم کنند امیدوارم این اتفاق بیفتد و همانطور که پارسال حمایت‌های صد در صدی از تیم داشتند امسال نیز آن حمایت‌ها را از تیم داشته باشند. هر چند الان هم تمام توانشان را گذاشته‌اند اما به هر حال امیدوار هستم که این امر محقق شود تا بچه‌ها هیچ گونه نگرانی و دغدغه در زمین مسابقه نداشته باشند. بازیکنان و کادرفنی دوست دارند که تیم‌شان صعود کند اما برای تحقق این امر مهم نیازمند همدلی مدیران باشگاه نیز است‌.