۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
آریو اسلامشهر 0 - فجرسپاسی شیراز 0؛

فجر در اسلامشهر صدر را از دست داد

تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز در اسلامشهر متوقف شد تا صدر را به خیبر بدهد.
کد خبر: ۱۲۳۴۴۰
فجر در اسلامشهر صدر را از دست داد
به گزارش "دی اسپورت"، تیم‌های آریو اسلامشهر و فجرسپاسی شیراز در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک عصر امروز در اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا آریو از فجر سپاسی مدعی یک امتیاز ارزشمند را بگیرد.

دو تیم در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار گرفته بودند. آریو اسلامشهر پس از شروع خوب در هفته‌های ابتدایی، طی هفته‌های گذشته اصلا شرایط خوبی نداشته و به همین دلیل بدنبال تغییرات و اضافه کردن وحید بیاتلو به جمع اعضای کادرفنی است.

از سوی دیگر تیم فجر که با صدرنشینی به اسلامشهر آمده بود و یکی از تیم‌های منجسم این فصل نشان داده، به دنبال کسب 3 امتیاز از این بازی بیرون از خانه بود که موفق به انجام این مهم نشدند.

نیمه اول این مسابقه پایاپای دنبال شد ولی در نیمه دوم تیم میزبان برای دقایقی فشار آورد، اما درکار تیمی شاگردان مهدی رجب زاده عملکرد به مراتب بهتری داشتند و در نهایت نتوانستند از این مسابقه 3 امتیاز را بگیرند.

با این نتیجه تیم فجر با توجه به پیروزی یک بر صفر خیبر مقابل سایپا، توانست صدر جدول را باز پس بگیرد و شیرازی‌ها 20 امتیازی شدند تا در رتبه دوم قرار بگیرند. وضعیت در اسلامشهر همچنان خوب نیست و آنها که در هفته‌های ابتدایی در میان مدعیان بودند، حالا با 11 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته‌اند و در حال نزدیک شدن به منطقه سقوط هستند.