۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
مورد عجیب در تیم تبریزی زیر سایه کم لطفی خمس؛

خوش یُمنی حسینی برای پرشورها/ مرد کلین شیت آمد تا تراکتور ببرد!

تراکتور موفق شد پس از دو ناکامی متوالی با حضور مدافع گچسارانی خود که همواره حضور وی برای این تیم خوش یمن بوده، نساجی را با سه گل شکست دهد.
کد خبر: ۱۲۳۴۶۵
خوش یُمنی حسینی برای پرشورها/ مرد کلین شیت آمد تا تراکتور ببرد!
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ تیم تراکتور که پس از دو باخت متوالی برابر تیم‌های شمس آذر و ذوب‌آهن در بحرانی عجیب به سر می‌برد، در دیداری جنجالی توانست نساجی مازندران را با سه گل شکست دهد تا بالاخره به ناکامی‌های اخیر خود پایان دهد.

سرمربی اسپانیایی تراکتور که در هفته‌های اخیر بدلیل تغییرات زیاد در چینش تیمش مخصوصا در خط دفاعی مورد انتقاد هواداران تراکتور و اهالی فوتبال آذربایجان قرار گرفته بود، در این مسابقه بار دیگر ترجیح داد دست به آرایش تیم خود بزند و اینبار از سه مدافع مرکزی با حضور خلیل‌زاده، آقاسی و حسینی در خط دفاعی تیمش بهره ببرد تا شاید بتواند از این طریق شدت انتقاد‌ها از خود را بکاهد و با پیروزی در این بازی سخت تراکتور را از یک بحران جدی خارج کند. تغییری که به خوبی جواب داد و حاصل آن ثبت کلین شیت و برتری پرگل پرشورها نیز شد تا مشخص شود انتقادهای اخیر از خمس چندان بی دلیل نبوده است.

در این میان مورد عجیبی که از فصل پیش تاکنون در تیم تراکتور وجود دارد و دانستن آن خالی از لطف نبوده و می‌تواند برای همگان مخصوصا پرشورها جالب توجه باشد، خوش یُمنی مدافع گچسارانی برای تیم تراکتور است که اکثر اوقات حضور او در ترکیب و زمین موجب پیروزی و ثبت کلین شیت برای تیمش شده است!

سیدمحمد حسینی مدافع تنومند گچسارانی دو فصل پیش هوادار تهران که فصل گذشته از این تیم پایتخت نشین به تیم تبریزی منتقل شد، توانسته در مدتی که با پیراهن تراکتور در میادین حضور یافته نمایش فوق العاده‌‌ای که با آماری باور نکردنی همراه بوده، داشته باشد.

خوش یُمنی حسینی برای پرشورها/ مرد کلین شیت آمد تا تراکتور ببرد!

خوش یُمنی حسینی برای پرشورها/ مرد کلین شیت آمد تا تراکتور ببرد!

او هر چند در فصل جاری با کم لطفی کادرفنی تراکتور در راس آن خمس برای حضور در ترکیب اصلی روبرو شده اما همواره حضور وی در زمین برای پرشورها موثر و خوش یُمن بوده است. حسینی فصل گذشته در بیش از نیمی از بازی‌ها (۱۷) مسابقه به صورت فیکس و یک بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی برای تراکتور به میدان رفت، که حاصل حضور این مدافع تنومند در ترکیب تیم تبریزی کسب پیروزی در ۱۳ مسابقه رسمی برای این تیم شد، نکات جالب در این خصوص اینکه تراکتور در ۱۲ بازی که با این مدافع به زمین رفته و یا وی را در ترکیب خود داشته موفق به ثبت کلین شیت شده است! تراکتور فصل قبل تنها در سه مسابقه بدون حضور او توانست دروازه خود را بسته نگه دارد.

مدافع تراکتور با آمار فوق‌العاده‌ای که فصل گذشته داشته و در فصل جاری با وجود اشتباه مکرر در خط دفاعی طی هفته‌های اخیر و اینکه گفته می‌شود خمس به لحاظ فنی بارها او را مورد تایید قرار داده و به سبک بازی وی اعتقاد کاملی دارد، فرصت بیشتری را برای حضور در ترکیب تیمش از این مربی اسپانیایی دریافت نکرده است.

حسینی با وجود اینکه تنها در دو بازی فصل جاری (مس رفسنجان، نساجی) به صورت فیکس به میدان رفته است اما در هر دو بار حضور او در ترکیب تراکتور برای این تیم پیروزی و کلین شیت به ارمغان آورده است. این مدافع در هفته نهم برابر نساجی مازندران از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و با وجود اینکه در دقیقه ۴۶ تعویض شد اما تبریزی‌ها توانستند با کسب پیروزی پُرگل و ثبت کلین شیتی دوباره، از بحران خارج شوند.