۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
۶ تیم دسته اولی جریمه شدند؛

محرومیت سرمربی خلیج فارس و تماشاگر دریای بابل

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص پرونده‌های مطروحه تیم‌های دسته اولی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۴
به گزارش"دی‌اسپورت"؛ آرای صادره از سوی کمیته انضباطی به شرح زیر است:

* دیدار دو تیم دریای کاسپین بابل و فجرسپاسی شیراز در تاریخ ۲۹ مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار شد، که از سوی حسن قبادی تماشاگر منتسب به تیم دریای کاسپین بابل تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور مسابقه صورت گرفت؛ وی سه ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم دریای بابل محروم شد.

* مسابقه دو تیم مس سونگون و آریو اسلامشهر در تاریخ ۵ آبان ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، که تیم آریوی اسلامشهر در این مسابقه به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۷ اخطار به پرداخت ۱۴۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

* دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و خیبر خرم آباد در تاریخ ۵ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت گچساران برگزار شد، در این مسابقه از سوی تماشاگران منتسب به تیم میزبان تخلفاتی مبنی بر پرتاب مواد محترقه صورت گرفت این باشگاه به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم گردید.

تیم خیبر خرم آباد به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۵ اخطار ۱۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

سعید رمضانی (مربی نفت و گاز) و محسن اسکینی (مربی خیبر خرم آباد) به دلیل رفتار غیر ورزشی از سوی کمیته انضباطی توبیخ شدند.

* مسابقه دو تیم دریای کاسپین بابل و شهرداری آستارا در تاریخ ۵ آبان ماه به میزبانی ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار شد، در این مسابقه تخلفاتی از سوی تماشاگران منتسب به تیم دریای بابل مبنی بر پرتاب بطری به سوی داور چهارم صورت گرفت؛ این باشگاه به پرداخت جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

در دیدار فجرسپاسی و خلیج فارس ماهشهر که در تاریخ ۵ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجرسپاسی به دلیل ورود تماشاگران به زمین مسابقه باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

موسی قنواتی سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی یک جلسه از همراهی تیم خود محروم بوده و باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه پرداخت کند.

*تیم داماش گیلان به دلیل سوء رفتار تیمی ناشی از دریافت ۶ اخطار در دیدار برابر پارس جنوبی جم و همچنین فحاشی تماشاگران منتسب به این تیم به داوران در همین مسابقه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.