۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
تیممان واقعا شکل خوبی گرفته؛

داجلیری: از بچگی به رنگ آبی علاقه زیادی داشتم

مدافع راست تیم آبی پوشان ملاثانی می‌گوید تیمش واقعا شکل خوبی گرفته و توانسته‌اند روند بهتری پیش گرفته و شرایط خوبی داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۳۴۹۸
به گزارش"دی‌اسپورت"، آرش داجلیری که قبلا در استقلال تهران توپ می زد و امسال به استقلال ملاثانی پیوسته است در اینباره گفت: من از بچگی به رنگ آبی علاقه زیادی داشتم و از زمانی ک رده نونهالان که فوتبالم را در استقلال کرج شروع کردم بعدش هم به آکادمی استقلال تهران آمدم. ۸ سال در آکادمی بودم از نوجوانان تا رده امید و بزرگسالان بازی کردم. من زمانی که در رده امید بودم توسط آقای فرهاد مجیدی جذب تیم بزرگسالان شدم و در آن زمان در پست دفاع راست چندین بازی کردم و در آن زمان قرارداد ۳ ساله بستم و سال بعد با نظر آقای مجیدی و علاقه خودم برای کسب تجربه بیشتر با قرارداد قرضی به تیم لیگ برتری هوادار رفتم و در آن زمان آقای عنایتی مربی هوادار بود و با توجه به این که من سهمیه زیر ۲۳سال بودم توانستم چندین بازی انجام بدهم. آخر فصل دوباره چون بازیکن قرضی بودم به استقلال برگشتم و در آن زمان آقای ساپینتو مربی شده بود و بنده بعد از رفتن چند جلسه سرتمرین به صورت توافقی از تیم استقلال جدا شدم.

وی ادامه داد: از این که در بهترین تیم ایران رشد کردم بسیار خوشحالم و همینطور بودن در جمع تیم خوب استقلال ملاثانی و مردم خوب خوزستان خیلی خوشحالم. خدا را شکر ما امسال با اینکه با منفی ۳ لیگ را شروع کردیم ولی زحمات بازیکنان و کادرفنی و با بسته نگهداشتن دروازه و کلین شیت توانستیم جایگاه خوبی در لیگ بدست بیاوریم.

این بازیکن در مورد دیدار هفته آینده عنوان کرد: بازی این هفته‌مان با تیم خوب فجرسپاسی است. این بازی در زمین حریف است و چندین هفته نباخته و واقعا بازیکنان خوبی دارند. امیدوارم این بازی هم مثل بازی قبلی با کلین شیت و برد تیممان همراه باشد.

داجلیری در پایان افرود: تیممان واقعا شکل خوبی گرفته. ما هفته‌های اول روی نیمکت ۳ یا ۴ بازیکن داشتیم ولی روز به روز با زحمات کادرفنی به ویژه آقای سلیمانی و حمایت مدیرعامل و مالکان باشگاه توانستیم روند بهتری پیش بگیریم و به شرایط خوبی برسیم.